اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صف 30 کیلومتری نماز جماعت از کربلا تا نجف


هزاران تن از زائران اربعین امام حسین (ع) که به سمت کربلا در حال حرکت هستند، طولانی‌ترین نماز جماعت به طول 30 کیلومتر را در حد فاصل دو استان کربلا و نجف اقامه کردند.

خبرگزاری ایسنا: هزاران تن از زائران اربعین امام حسین (ع) که به سمت کربلا در حال حرکت هستند، طولانی‌ترین نماز جماعت به طول 30 کیلومتر را در حد فاصل دو استان کربلا و نجف اقامه کردند.

 احمد الاشکوری، امام جماعت زائران اعلام کرد که این نماز جماعت بنا به درخواست آیت الله العظمی سید علی سیستانی و با مشارکت مسئولان عتبات عالیات عراق برگزار شد که صف نمازگزاران از چهار محور کربلا تا نجف و حلة کربلا، بغداد - نجف و وحلة - بغداد به طول 30 کیلومتر رسید.

الاشکوری افزود: هدف از برگزاری این نماز تحکیم مفاهیم دینی و تاکید بر ضرورت توجه به عبادت‌های واجب و رساندن پیام خود به سران ظلم و جنایت است.

وی تصریح کرد:‌ این نماز اولین نماز جماعت در نوع خود بوده و امیدواریم که در آینده هم ادامه داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
نماز جماعت از نجف تا کربلا (پیشنهادی به خدا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: تیم ملی در صف نماز جماعت


این عکس متعلق به نماز جماعت ملی پوشان کشورمان در جام ملت های ۸۴ سنگاپور است. در آن زمان ناصر ابراهیمی سرمربی این تیم را برعهده داشت. در این عکس چهره هایی چون درخشان، چنگیز، پنجعلی و مراغه چیان دیده می شدند.

افکار نیوز: این عکس متعلق به نماز جماعت ملی پوشان کشورمان در جام ملت های ۸۴ سنگاپور است. در آن زمان ناصر ابراهیمی سرمربی این تیم را برعهده داشت. در این عکس چهره هایی چون درخشان، چنگیز، پنجعلی و مراغه چیان دیده می شدند. گفتنی است؛ ایران در جام ملت های ۸۴ سنگاپور به مقامی بهتر از چهارمی نرسید.

عکس روز: تیم ملی فوتبال در صف نماز جماعت