اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صعود پاری‌سن‌ژرمن و یووه به یک‌چهارم نهایی


با صعود پاری سن‌ژرمن و یوونتوس نیمی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

ایسنا: با صعود پاری سن‌ژرمن و یوونتوس نیمی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

 در پارک دوپرنس شهر پاریس، پاری سن ژرمن که در بازی رفت توانسته بود در اسپانیا حریفش والنسیا را دو بر یک شکست دهد و با اندوخته ای مطمئن پای به این مسابقه گذاشته بود در نهایت برابر والنسیا به نتیجه یک بر یک رسید.

در این دیدار شاگردان کارلو آنجلوتی بدون زلاتان ابراهیموویچ محروم بازی را در دست گرفت. آنها چندین بار می توانستند با حرکات خاویر پاستوره و ازگوئل لاوتزی به گل برسند که موفق نبودند. والنسیا مهمان نیز در این دیدار می توانست به گل برسد. یوناس و سولدادو نیز بازیکنان والنسیا بودند که موقعیت هایشان در این دیدار راه به جایی نبرد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم خوناس در دقیقه 55 والنسیا را با شوت دیدنی و سنگین خود جلو انداخت. برتری والنسیا خیلی دوام نداشت و پاری سن ژرمن موفق شد دقیقه 66 به گل برسد. حرکت کوین گامیرو توپ را در مقابل ازگوئل لاوتزی قرار داد و این مهاجم آرژانتینی نیز در دو مرحله موفق شد گلزنی کند تا کار به تساوی کشیده شود. پس از این گل والنسیا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست از دفاع مستحکم پاری سن ژرمن عبور کند.

در دیگر دیدار این مرحله یوونتوس که در بازی رفت در اسکاتلند با سه گل به برتری رسیده بود، در تورین نیز موفق شد سلتیک را شکست دهد. برای بیانکونری در این دیدار آلساندرو ماتری در دقیقه 24 گل زد. در ادامه مسابقه بازیکنان سلتیک که امیدشان برای پیروزی در این بازی کمرنگ تر شده بود حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه بوفون انجام داد اما نتوانست به گل برسد تا نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم فابیو کواگلیارا که زمزمه جدایی اش از تورین به گوش می رسد در دقیقه 65 توانست گل بعدی یوونتوس را به ثمر برساند تا بازی 2 بر 0 به سود یوونتوس تغییر کند تا پس از حذف منچستر یونایتد یک تیم دیگر بریتانیایی نیز از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و فعلا تنها آرسنال باقی بماند.

به این ترتیب تاکنون تیم های رئال مادرید ، بوروسیا دورتموند ، یوونتوس و پاری سن ژرمن توانستند نیمی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشکیل دهند.

ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
کیچه 2-6 پاری سن ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان اروپا ; صعود بارسلونا و پاری سن ژرمن به یک‌چهارم نهایی



اخبار,لیگ قهرمانان اروپا


اخبار ورزشی - لیگ قهرمانان اروپا
صعود بارسلونا و پاری سن ژرمن به یک‌چهارم نهایی/ حذف من‌سیتی و لورکوزن

تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچستر سیتی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شب دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 شب گذشته دو دیدار به طور همزمان برگزار شد و تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

در دیداری حساس تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ در حالی پذیرای منچستر سیتی بود که در بازی رفت در ورزشگاه اتحاد موفق شده بود میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.

لیونل مسی در دقیقه 67 و دنی آلوز 90 برای بارسا گلزنی کردند و کمپانی در دقیقه 89 تک گل سیتی را وارد دروازه والدز کرد.

همچنین زابالتا از منچستر سیتی در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

بدین ترتیب بارسلونا با پیروزی 4 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق به صعود به یم چهارم نهایی شد و منچستر سیتی بعد از آرسنال دومین تیم انگلیسی بود که در این مرحله از دور رقابت‌ها حذف می‌شود.

در مسابقه دیگر تیم فوتبال پاری سن ژرمن نیز در حالی از بایر لورکوزن آلمان پذیرایی می‌کرد که در بازی رفت در آلمان موفق شده بود نماینده ژرمن‌ها را با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست دهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود پاری سن ژرمن خاتمه یافت.

مارکینیوس در دقیقه 13 و لاوتزی 53 برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و سام در دقیقه 6 برای لورکوزن گل زد.

بدین ترتیب پاری سن ژرمن نیز با برتری 6 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی یک چهارم نهایی شد و لورکوزن نیز حذف شد.

در شب نخست نیز تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با حذف آرسنال و آث میلان موفق به صعود به یک چهارم نهایی شده بودند.
اخبار ورزشی - فارس