اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صرافی‌های غیرمجاز برای درج اطلاعات 15 روز فرصت دارند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بانك مركزی اعلام كرد:

صرافی‌های غیرمجاز برای درج اطلاعات 15 روز فرصت دارند

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صرافی‌ها اعلام كرد كه برای درج اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری از اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی 15 روز فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: در راستای سامان دهی صرافی‌های غیرمجاز سراسر کشور ، کلیه اشخاص حقیقی دارای پروانه کسب از اتحادیه طلا و جواهر که به انجام فعالیت صرافی مبادرت می ورزند از تاریخ نشر این اطلاعیه به مدت 15 روز فرصت خواهند داشت به آدرس http://nbfi.cbi.ir قسمت صرافی‌ها مراجعه و نسبت به درج اطلاعات اقدام كرده و ضمن اخذ کد رهگیری نسبت به ارسال کپی برابراصل پروانه کسب به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی اقدام كنند.

متعاقباً اطلاعات، اسناد و مدارک افرادی که اقدام به ثبت نام كرده اند ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت داشتن شرایط و صلاحیت های لازم اقدام به صدور مجوز خواهد شد.

بر این اساس درج اطلاعات و اخذ کد رهگیری به منزله صدور مجوز نیست و هیچگونه تعهدی را برای بانک مرکزی ایجاد نمی‌كند. بدیهی است مسئولیت عواقب عدم مراجعه به سامانه و یا ثبت اطلاعات نادرست بر عهده شخص دارنده پروانه کسب بوده و در صورت عدم صحت اطلاعات ، فرآیند رسیدگی به صدور مجوز متوقف و از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها اقدام خواهد شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
برخورد با صرافی های غیرمجاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2قضاوت مرادي در ژاپن در 15 روز



 

 

2قضاوت مرادي در ژاپن در 15 روز

 

خبرگزاري فارس: داور بين‌المللي فوتبال ايران بايد در فاصله 15 روز دو بار در ژاپن مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را قضاوت كند.

به گزارش خبرگزاري فارس، مسعود مرادي ابتدا روز 24 فروردين ديدار تيم هاي گامبا اوزاكا ژاپن و سوون سامسونگ كره را قضاوت مي كند.
اين داور براي قضاوت اين مسابقه 21 فروردين عازم ژاپن خواهد شد وي به فاصله 15 روز بعد در هفته پاياني ليگ قهرمانان آسيا ديدار كاشيما آنتلرز ژاپن و جونبوك هيونداي كره جنوبي از ليگ قهرمانان آسيا را روز 8 ارديبهشت در شهر كاشيما ژاپن قضاوت خواهد كرد.
مرادي را در كار قضاوت اين ديدار رضا سخندان و داود رفعتي همراهي خواهند كرد. ديدار نمايندگان باشگاه هاي ژاپن و كره جنوبي چهارمين قضاوت مسعود مرادي درمرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا به شمار مي رود و از اين نظر مرادي پركارترين داور مرحله مقدماتي محسوب مي شود .
پس از مسعود مرادي ، محسن تركي با سه ، سعيد مظفري زاده با دو و عليرضا فغاني با يك قضاوت پركارترين داوران ايران در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به حساب مي آيند./خبرگزاري جمهوری اسلامی (فارس)