اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدر جدول لالیگا کهکشانی شد


رئال مادرید با غلبه بر گرانادا موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

ایسنا: هفته بیست‌و یکم رقابت‌های لیگا اسپانیا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان گرانادا بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم مادریدی خاتمه یافت. کریستیانو رونالدو در دقیقه 56 و کریم بنزما 74 برای رئال در این دیدار گلزنی کردند.

رئال با این برد 53 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد و گرانادا در امتیاز 24 باقی ماند.

پیش از این دیدار کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان توپ طلای خود را به ورزشگاه آورد و مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

یکشنبه شب در ادامه دیدار‌های این هفته بارسلونا در خانه از تیم مالاگا پذیرایی خواهد کرد و آتلتیکو مادرید در خانه رایووایکانو به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا رئال مادرید با یک بازی بیشتر و 53 امتیاز در صدر قرار دارد. بارسلونا با 51 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم و تیم اتلتیکو مادرید با 50 امتیاز سوم است.


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغیر دوباره در صدر جدول لالیگا/ حالا اتلتیکو مادرید صدرنشین است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

صدر جدول رده بندی رقابتهای فوتبال دسته اول لالیگا بار دیگر دچار تغییر شد.

صدرنشینی تیم فوتبال رئال مادرید در هفته هفدهم رقابتهای لالیگا دوام زیادی نداشت چرا که اتلتیکو مادرید با پیروزی بر رایو وایه کانو این عنوان را در اختیار گرفت. شاگردان سیمئونه چهارشنبه شب در زمین رایو وایه کانو به برتری ۲ بر صفر دست یافتند و به صدر جدول صعود کردند.

گل های تیم اتلتیکو را در این بازی آنخل کوره‌آ و آنتون گریژمان (۹۰) به ثمر رساندند. شاگردان سیمئونه حالا با ۳۸ امتیاز در صدر جدول هستند و باید منتظر نتیجه بازی بارسلونا با بتیس بمانند.

در بازی دیگر چهارشنبه شب سویا به مصاف اسپانیول رفت و این تیم را با گل های چیرو ایموبیله (۱۷) و اور بانگا (۴۱) با حساب ۲ بر صفر شکست داد.

 

اخبار ورزشی - مهر