اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شکیرا» و «جرارد پیکه» منتظر فرزند دوم!


شکیرا تأیید کرد که فرزند دومش را باردار است. هفته هاست که شایعات مربوط به بارداری این ستاره 37 ساله کلمبیایی از جرارد پیکه، ستاره تیم فوتبال اف سی بارسلونا، شنیده می شود و بالاخره شکیرا به مجله کازموپولیتن اسپانیایی خبر بارداری اش را فاش کرد.

 
 
 
 
صبح بخیر: شکیرا تأیید کرد که فرزند دومش را باردار است. هفته هاست که شایعات مربوط به بارداری این ستاره 37 ساله کلمبیایی از جرارد پیکه، ستاره تیم فوتبال اف سی بارسلونا، شنیده می شود و بالاخره شکیرا به مجله کازموپولیتن اسپانیایی خبر بارداری اش را فاش کرد.

این مجله که قرار است مصاحبه کاملی با خواننده آهنگ Hips Don't Lie در ماه سپتامبر منتشر کند، فاش کرد که این زوج منتظر تولد یک پسر هستند.

شکیرا همچنین از رابطه عاشقانه خود با جرارد پیکه 27 ساله اظهار رضایت کرد و اعلام کرد که عاشق بودن در او تبدیل به یک احساس دائمی شده است و در این مورد هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

«شکیرا» و «جرارد پیکه» منتظر فرزند دوم!

شکیرا و پیکه یک پسر 19 ماهه به نام میلان دارند و از اینکه برای بار دوم حس مادری و پدری را تجربه می کنند بسیار خوشحالند.

کارلوس ویوس، خواننده کلمبیایی و دوست نزدیک شکیرا، طی مصاحبه ای با فاکس نیوز لاتینو در ماه جولای، خبر بارداری شکیرا را لو داد و گفت: «بله، شکیرا بارداره و خیلی خیلی خوشحاله.» شکیرا خود در مصاحبه با نسخه آوریل Latina گفته بود: «اگر به خاطر پروژه های موزیکم نبود، تابحال برای بار دوم باردار شده بودم.

«شکیرا» و «جرارد پیکه» منتظر فرزند دوم!

دوست دارم هشت نه تا بچه از جرارد داشته باشم و تیم فوتبال خودم را تشکیل دهم! وقتی بچه دارید، وقتی عشق او را در قلبتان حس می کنید، با تمام دنیا صلح می کنید. به همین دلیل دوست دارید زودتر این خبر خوب را به همه بدهید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید.»

هفته گذشته پیکه و شکیرا چالش سطل آب یخ را پذیرفتند و با ریختن یک سطل آب یخ روی سرشان حمایت خود را از بیماران لوگریگ (اختلال عصبی حرکتی یا ALS) نشان دادند.

پیکه از سوی هم تیمی هایش و شکیرا از سوی جیزل باندچن، سوپرمدل برزیلی، به ALS Ice Bucket Challenge دعوت شده بودند.


ویدیو مرتبط :
سرخوردن شکیرا روی برفها همسر جرارد پیکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرانجام فرزند شکیرا و پیکه به دنیا آمد +عکس شکیرا و پیکه



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

سرانجام فرزند شکیرا و پیکه به دنیا آمد +عکس شکیرا و پیکه

به گزارش پرداد به نقل از سی بی اس: شکیرا بعد از زایمان نخستین فرزندش اولین تجارب مادر بودن را احساس میکند.

فرزند او پسر است و گفته میشود کاملا شبیه پدرش است و "میلان" نام دارد.

این خواننده محبوب و 35 ساله این خبر را با خوشحالی در وب سایت رسمی خود اعلام کرده است و میگوید : این پسر همانند پدر فوتبالیست خود در اولین ساعات بدنیا آمدن به عضویت باشگاه بارسلونا در آمده است . طبق آنچه شکیرا در سایت اعلام کرده است این پسر در ساعت 9*:36 دقیقه شب در روز 22 ژانویه در بارسلونا به دنیا آمده است و نام او "میلان پیکه مبارک" است.

نام میلان در زبان رومی باستان به معنای عشق و زیبایی است و در زبان سانسکریت به معنای وحدت است. او حدود 6 پوند و 6 اونس وزن داشته است و به گفته سخنگوی بیمارستانی که شکیرا در آن وضع حمل کرده است حال هردو رضایت بخش است.

او ساعتی قبل از اعزام به بیمارستان از هوادارانش خواست برای او دعا کنند تا زایمان راحتی داشته باشد.

جالب است بدانید شکیرا از مسئولین بیمارستان خواسته بود که اعضای تیم پزشکی زایمان او همگی زن باشند.این زوج در مراسم جشن قبل از فارغ شدن شکیرا از همه طرفداران خود برای حضور در جشن دعوت کردند و هدایای جمع شده در مراسم را به یونیسف تقدیم کردند./پرداد