اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست پرسپولیس برابر مس کرمان


در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور حدود 9 هزار تماشاگر به مصاف مس رفت و 2 بر یک شکست خورد.

ورزش سه: در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور حدود 9 هزار تماشاگر به مصاف مس رفت و 2 بر یک شکست خورد.

مصطفی شجاعی در دقایق 15 و 60 با دو شوت برای مس گلزنی کرد و مهدی مهدوی‌کیا از روی یک ضربه کاشته در دقیقه 43 گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به بازیکنی کارت زرد نشان نداد.

به این ترتیب پرسپولیس 14 امتیازی باقی ماند و به رده چهاردهم سقوط کرد و مس کرمان هم 15 امتیازی شد و به رده یازدهم رسید.

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد، شجاع خلیل‌زاده، پویا سیف‌پناهی، استفان باتز، وحید اسماعیل‌بیگی( از دقیقه 80 مسعود نظر‌زاده)، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد کریمیان، شهرام گودرزی( از دقیقه 86 جلال کرمی)، کیوان امرایی، رضا عنایتی و مصطفی شجاعی( از دقیقه 80 حمید کاظمی)

سرمربی: ابراهیم‌ قاسمپور

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 72 جواد کاظمیان)، مهرداد پولادی( از دقیقه 35 محمد قاضی)، حسین ماهینی، میثم نقی‌زاده، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری( از دقیقه 72 غلامرضا رضایی)، هادی نوروزی و کریم انصاری فرد

سرمربی: مانوئل ژوزه


ویدیو مرتبط :
گل پیام صادقیان به مس کرمان ( پرسپولیس - مس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم



 

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم

 

فتح الله نژاد زمانی با اشاره به آمادگی مس برای جبران باخت در جام حذفی گفت: مس کرمان با هدف شکست سپاهان و صعود در جدول لیگ برتر به اصفهان رفته است.

نژاد زمانی اظهارداشت: مس کرمان بعد از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و حذف از رقابتهای جام حذفی طی هفته گذشته تمرینات منسجمی را برگزار کرده است.

وی گفت: بازیکنان و کادر فنی مس مصمم هستند با شکست سپاهان در اصفهان نتیجه قبل را جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در این بازی چند بازیکن مس مصدوم هستند و متاسفانه یکی از بازیکنان نیز سه اخطاره است اما به هواداران مس اطمینان می دهم نیمکت ذخیره های مس کرمان توانایی جایگزینی مناسب بازیکنان اصلی را دارد و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

وی تیم سپاهان را یکی از تیمهای خوب لیگ برتر دانست و گفت: با این وجود مس روند صعودی خود در لیگ برتر را ادامه می دهد زیرا بازیکنان هم اکنون به انسجام لازم دست یافته اند و پس از اردوی ترکیه با هماهنگی بیشتری نیز در زمین مسابقه حاضر می شوند.

نژاد زمانی خاطرنشان کرد: اکثر امتیازهایی که مس در ابتدای فصل از دست داد به دلیل تساوی در دقایق 85 به بعد بود اما کادر فنی این مشکل تیم را در دو بازی گذشته حل کرده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: نمی شود که وقتی تیم می بازد انتقاد کنیم و وقتی تیم برنده می شود نیز انتقاد کنیم و باید در این مواقع تفاوتی وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: پارسال در همین زمان بازیکنان مس کرمان برای کاپیتان شدن با یکدیگر دعوا داشتند اما امروز به گونه ای برنامه ریزی شده است که بازیکنان تیم کاپیتانی را به هم تعارف می کنند .

مس کرمان و سپاهان اصفهان در چارچوب لیگ برتر فوتبال عصر یکشنبه در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.