اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت مس از داور بازی با پرسپولیس


باشگاه مس کرمان از احمد صالحی داور دیدار با پرسپولیس شکایت می‌کند.

فارس: اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: از احمد صالحی داور بازی ما با پرسپولیس به علی کفاشیان و مهدی تاج رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ شکایت می‌کنیم اکنون نامه‌ای را تنظیم کرده‌ام که فردا آن را به فدراسیون ارسال می‌کنم.

وی ادامه داد: داور در این مسابقه تیم ما را منهدم کرد و با قضاوت بدش باعث باخت ما شد.

 مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی مس و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه:ارتفاع کرمان و داور تفاوت بازی ما و مس بود



داور پنالتی ما را نگرفت

ژوزه:ارتفاع کرمان و داور تفاوت بازی ما و مس بود/پولادی را برای حفظ جانش تعویض کردم

 سرمربی پرسپولیس گفت: اختلاف ارتفاع کرمان و تهران و همچنین داور مسابقه عامل تفاوت بازی دو تیم بود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، مانوئل ژوزه پس از شکست 2 بر یک برابر مس کرمان در نشست خبری گفت: ارتفاع کرمان بالاتر از ارتفاع تهران است و به همین دلیل بازیکنان ما کند بودند. وقتی تمرین کردیم متوجه این اختلاف شدیم و سرعت تیم ما به همین دلیل پایین بود. اختلاف بازی دو تیم، داور مسابقه و اختلاف ارتفاع  کرمان و تهران بود. این ارتفاع باعث شد سرعت تیم ما پایین‌تر باشد.

وی افزود: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و روی همان توپ که ضد حمله شد گل دوم را خوردیم. در چند بازی برایمان پنالتی نگرفتند. مس کرمان از فرصت‌هایش استفاده کرد و پیروز شد و نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان را استفاده کنیم. تلاش کردیم بازی عقب افتاده را مساوی کنیم اما نشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض مهرداد پولادی گفت: پولادی به خاطر آنکه تماشاگران با او خوش رفتاری نکردند عصبانی بود و فشار زیادی روی این بازیکن آمد. علیه او شعار می‌دادند و من برای حفظ جانش تعویضش کردم.

ژوزه در مورد اینکه چطور نمی‌دانسته تهران و کرمان با هم اختلاف ارتفاع دارند، عنوان کرد: هنگام تمرین متوجه این اختلاف ارتفاع شدیم و به همین دلیل هم در میدان مسابقه سرعت‌مان کمتر از حریف بود و در تیم ما توپ جلو نمی‌رفت.

ژوزه خود را مسئول این باخت دانست و گفت: بازیکنان خوبی داریم و من آنها را تحسین می‌کنم. من مسئول باخت هستم./فارس