اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوماخر ایرانی مهمان «مثبت 17» می‌‌شود


لاله صدیق نخستین زن ایرانی که در مسابقات اتومبیلرانی به رقابت با مردان پرداخته است، امروز شنبه ۲۱ شهریور در برنامه «مثبت ۱۷» حاضر خواهد شد.

خبرگزاری مهر: لاله صدیق یک زن ورزشکار ایرانی است که سابقه قهرمانی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی رالی بانون و سوارکاری بانوان ایران را در کارنامه اش دارد و امروز شنبه با حضور در برنامه «مثبت ۱۷» درباره اتفاقات جالب زندگی خود صحبت خواهد کرد.

پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد با محوریت زندگی لاله صدیق ساخته شود. این پروژه سینمایی که بنا بود با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به تولید برسد به دلایل مختلفی همچون احداث پیست اتومبیلرانی مطابق با استانداردهای جهانی، یکی از گران ترین تولیدات سینمای ایران بود که فیلمبرداری آن تا حدی جلورفت اما بنا به دلایل مختلف متوقف مانده است.

شوماخر ایرانی مهمان «مثبت 17» می‌‌شود

لاله صدیق متولد سال ۵۵ در تهران است و در حال حاضر در مقطع دکتری در رشته مهندسی محصول تحصیل می کند. او سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه دارد. او  نخستین زن ایرانی است که در مسابقات اتومبیلرانی به رقابت با مردان پرداخته است.

برنامه «مثبت ۱۷» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی هر روز ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این برنامه ترکیبی با اجرای نجمه جودکی از آیتم های مختلفی همچون آیتم «تکنولوژی»، «تریبون آزاد» و مروری بر تحولات روز جامعه تشکیل شده است.


ویدیو مرتبط :
مایکل شوماخر ایران = رضا شوماخر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

17 اثر ایرانی که رنگ جهانی گرفتند!


شهر سوخته در حالی در سازمان یونسکو، ثبت جهانی شد که پیش تر نیز 16 اثر دیگر با ویژگی های شاخص در این فهرست جا داشتند.