اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی عجیب کی‌روش با چوی +عکس


جنگ کی روش و چوی بر سر ازبکستان همچنان ادامه دارد. کی روش در یکی از مصاحبه هایش به سرمربی کره پیشنهاد کرده بود که در بازی مقابل ایران پیراهن ازبکستان را تن کند.

روزنامه تماشا: جنگ کی روش و چوی بر سر ازبکستان همچنان ادامه دارد. کی روش در یکی از مصاحبه هایش به سرمربی کره پیشنهاد کرده بود که در بازی مقابل ایران پیراهن ازبکستان را تن کند. البته حرف های کی روش فقط به پیشنهاد ختم نشده و سرمربی تیم ملی دیروز در تمرینات تی شرتی بر تن کردکه روی آن عکس فتوشاپی چوی با پیراهن ازبکستان دیده می شد.

عکس چوی با پیراهن ازبکستان روی تی شرت کی روش

این عکس نشان می دهد که این جنگ لفظی تمام شدنی نیست و تا بعد از بازی دو تیم ادامه خواهد داشت. شاید هم کی روش با پوشیدن این تی شرت قصد داشت که چهره چوی در تمام مدت تمرین روبروی بازیکنان باشد تا آنها با انگیزه زیادی تمرین کنند.

سایت های کره ای هم در ادامه این اتفاقات از سرمربی تیمشان خواسته اند که بعد از برد ایران حتما پیراهن ازبکستان را بپوشد تا جواب کری خوانی کی روش را بدهد.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل کی روش به چوی بعد از برد کره جنوبی و صعود به جام ج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین روش مچگیری سارقان! +عکس



عجیب ترین روش مچگیری سارقان! +عکس
پس از آنکه پلیس موفق نشد دزدانی که قصد سرقت خانه یک پزشک برزیلی را دستگیر کنند، این پزشک در اقدامی عجیب و بی سابقه روی دیوارهای اطراف منزل خود آمپول ویروس ایدز نصب کرد.
این پزشک روی این دیوار نیز علامت هشدار "این دیوار مجهز به آمپول ایدز است" را نصب کرد.
اما پلیس پس از شکایت همسایگان این صاحب خانه به دلیل این اقدام خطرناک وی برای حفظ خانه، وارد عمل شده و پزشک را به جرم استفاده از مواد خطرناک بهداشتی بیمارستان و استفاده از آن به صورت غیرقانونی به 112 دلار آمریکا جریمه کرد..../برترین ها

سرقت,سارق,آمپول ایدز,اخبار