اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شهر موش ها 2» رکورد زد


علی سرتیپی از فروش 210 میلیونی «شهر موش‌ها2» در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست.

خبرگزاری ایسنا: علی سرتیپی از فروش 210 میلیونی «شهر موش‌ها2» در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست.

مدیرعامل فیلمیران گفت: «شهر موش‌ها2» شب گذشته 6 شهریور ماه، 135 میلیون در تهران و 75 میلیون چهارشنبه در تهران فروخته است که این استقبال بی‌سابقه‌ای است.

وی همچنین مطرح کرد:اکران شهرستان‌های آن به طور کامل ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود، به همین دلیل آمار دقیق فروش را برای شهرستان‌ها در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

به گفته سرتیپی تمام سینماها از جمله آزادی‌، ملت به سانس فوق العاده رسیدند و تمام سالن‌ها از جمهوری به بالا در همه سانس‌ها پُر بودند.

او همچنین اظهار امیدواری کرد: سینماهای پایین‌تر از جمهوری ظرف امروز وفردا به شرایط فوق العاده برسند.

به گفته سرتیپی کل فروش سینما «قدس» در روز پنجشنبه 8 میلیون بوده که برای این سینما که در آستانه تعطیلی بوده، رقم خیلی خوب است.

او گفت: مردم از فیلم خوششان آمده و با آن در طول فیلم همراهی می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این روند هر روز استقبال گرم‌تر شود.

سرتیپی همچنین درباره تعداد سینماهای شهرموشها2 به کارگردانی مرضیه برومند توضیح داد: در مجموعه ما 24 سالن سینما در تهران داریم و تبلیغات خیلی خاص تلویزیونی هم نداریم و مانند بقیه فیلم‌ها هستیم و بیشتر در فضای مجازی تبلیغات داریم.

این تهیه‌کننده همچنین پیش بینی کرد: شهر موشها 2 نقطه عطفی در سینمای ایران و سینمای کودک شود.


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«شهر موش‌ ها 2» باز هم رکورد زد


فروش «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود 10 روز نمایش در کل کشور به سه میلیارد و 160 میلیون تومان رسید و سینما «سروش» در خیابان شریعتی تهران هم با نمایش این فیلم بعد از چند سال به چرخه سینماهای کشور اضافه شد.

فروش «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود 10 روز نمایش در کل کشور به سه میلیارد و 160 میلیون تومان رسید و سینما «سروش» در خیابان شریعتی تهران هم با نمایش این فیلم بعد از چند سال به چرخه سینماهای کشور اضافه شد.

علی سرتیپی (مدیرعامل فیلمران) درباره آخرین وضعیت فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها بیان کرد:پنجشنبه شب (20 شهریور ماه) فروش «شهر موش‌ها2» در سینماهای تهران 190 و در شهرستان‌ها 115 میلیون تومان بود که می‌توان گفت مجموعه فروش 305 میلیون تومانی در یک روز برای یک فیلم سینمایی یک رکورد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون مجموع فروش این فیلم در سینماهای تهران یک میلیارد و 960 میلیون تومان در تعداد 30 سینما بوده و در شهرستان‌ها نیز فروش این فیلم در 55 سینما و در کمتر از 10 روز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

پخش کننده «شهر موش‌ها2» همچنین با بیان اینکه سینما سروش هم با نمایش این فیلم به چرخه سینماهای کشور اضافه شده است‌، گفت: همان‌طور که می‌دانید مدت‌ها بود که سینما سروش به دلیل تعمیرات از چرخه سینماهای کشور خارج شده بود اما خوشبختانه از پنجشنبه بعد از ظهر این سینما که بازسازی شده است‌، با نمایش سه سانس از «شهر موش‌ها2» کار خود را از سر گرفت و تنها در این سه سانس 5 میلیون تومان فروش داشت.

سرتیپی با ابراز خرسندی از اینکه فروش «شهر موش‌ها2» توانسته به سینماها کمک کند،‌ اظهار کرد: خوشحالیم که بسیاری از سینماهای شهرستان‌ها که مدت‌ها از فروش کم رنج می‌بردند،‌ مجددا به چرخه اکران بازگشتند و امروز فروش خوبی دارند.

تهیه کننده «شهر موش‌ها2» سپس درباره عرضه عروسک‌ها و لوازم التحریر این فیلم بیان کرد: چهار روز است که عروسک‌ها و لوازم التحریر شهر موش‌ها در سینماها و بعضی از مراکز فروش توزیع شده است و مردم از آن استقبال خوبی کرده‌اند.

وی افزود: اکنون ما در 10 مرکز جشنواره باز باران و همچنین نمایشگاهی که در مصلی تهران به منظور فروش ملزومات فصل مدارس بازگشایی شده است غرفه داریم و باید بگویم تا به امروز فروش لوازم التحریر و ملزومات مدرسه‌ی «شهر موش‌ها2» با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است که از این بابت خوشحالیم.

علی سرتیپی در پایان سخنانش با ابراز امیدواری از اینکه بچه‌های ایرانی‌، لوازم التحریر و عروسک‌های ایرانی استفاده کنند خاطر نشان کرد: امیدواریم که با عرضه محصولات «شهر موش‌ها2» بتوانیم عروسک‌ها و شخصیت‌های ایرانی و ملی را با بهترین کیفیت جایگزین شخصیت‌های وارداتی کنیم.

به گفته تهیه‌کننده «شهر موش‌ها2» همچنین بازی آنلاین این فیلم سینمایی هم در روزهای اخیر با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است.