اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیك به كودكان به دلیل سروصدا!


مردی 30ساله حوالی نیمه شب روز دوشنبه با شنیدن سرو صدای زیاد كودكان همسایه از پنجره طبقه دوم خانه‌اش به آنها شلیك كرد كه براثر آن دو كودك و یك عابر پیاده مجروح شدند.  مردی كه به دلیل سروصدای كودكان همسایه به روی آنها آتش گشوده بود دستگیر شد. این مرد 30ساله حوالی نیمه شب روز دوشنبه با شنیدن سرو صدای زیاد كودكان همسایه از پنجره طبقه دوم خانه‌اش به آنها شلیك كرد كه براثر آن دو كودك و یك عابر پیاده مجروح شدند.


پلیس ایالت نیویورك از دستگیری مردی خبر داد كه در پی سر و صدای كودكان همسایه بر روی آنان شلیك و سه نفر را مجروح كرد. بعد از این تیراندازی ماموران پلیس نیویورك بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و مرد جوان و عصبی را دستگیر كردند در حالی كه هنوز اسلحه كالیبر پنج خود را در دست داشت. پلیس نیویورك گزارش داده است كه این مرد علت این كار را شلوغی و سروصدای بیش از حد كودكان همسایه دانسته كه آسایش و آرامش او را برهم زده‌اند.

گزارش‌ها حاكی است كه سه مجروح این حادثه در وضعیت مناسبی قرار دارند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
1. شلیك و توضیحات كلی اسلحه عملیاتی HK 416 با قابلیت شلیك در شرایط جوی مختلف قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین دلیل بی‌میلی كودكان به صبحانه



بی‌میلی كودكان به صبحانه,بی‌میلی كودكان به صبحانه

 

دكترسید ضیاءالدین مظهری با بیان این مطلب اظهار داشت: صبحانه یكی از وعده‌های مهم غذایی در طول روز است. صبحانه، سیستم دفاعی بدن، سیستم گوارش و فكر و اندیشه را به كار می‌اندازد. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف صبحانه باعث افزایش قدرت یادگیری و ایجاد تمركز بیشتر در كودكان می‌شود.

 

وی دلیل بعدی بی میلی کودکان به صبحانه را تكراری و یكنواخت بودن صبحانه عنوان کرد و گفت: طبق تجربه غذایی باید از صبحانه‌هایی شروع كنیم كه بچه‌ها دوست دارند و هیچگاه اصرار و تهدیدی در خوردن صبحانه نباید به عمل آید. بهتر است والدین زود بیدار شده، صبحانه را آماده كرده و به تنوع روزانه آن توجه كنند. شما در روزهای مختلف هفته، صبحانه‌های مختلفی را مثل تخم‌مرغ و نان،‌ شیر و پنیر و نان یا حتی فرنی را تهیه كرده و همچنین برای صرف صبحانه به كودك فرصت دهید.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشمکی تهران تصریح کرد: دلیل سوم بی میلی کودکان به خوردن صبحانه ترس و اضطراب كودك است. بعضی از كودكان به دلیل ترس و نگرانی از رفتن به مدرسه، صبح‌ها علاقه‌ای به خوردن صبحانه نشان نمی‌دهند. همچنین مشاجرات و دعواهای پدر و مادر می‌تواند بر اشتهای كودك برای خوردن صبحانه اثر بگذارد و علاقه كودك به غذاهای دیگر به عنوان صبحانه از دیگر علت‌های بی‌میلی بچه‌ها در صبحانه خوردن است.

منبع:باشگاه