اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شعر از حافظ، آهنگ و آواز از حامد بهداد!


ترانه تیتراژ پایانی «بیتابی بیتا» با شعری از حافظ و آوازی از بهداد ضبط شد تا در اختیار «بهمن اردلان» صداگذار این فیلم قرار بگیرد. صبح بخیر: حامد بهداد آواز تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «بیتابی بیتا» ساخته مهرداد فرید را با غزلی از حافظ خواند.


ترانه تیتراژ پایانی «بیتابی بیتا» با شعری از حافظ و آوازی از بهداد ضبط شد تا در اختیار «بهمن اردلان» صداگذار این فیلم قرار بگیرد.



موسیقی این ترانه نیز توسط حامد بهداد ساخته شده است.

«بیتابی‌بیتا» در بخش آیینه سینمای ایران در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.



بازیگران این فیلم عبارتند از: حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، ذبیح افشار، نگار حسن‌زاده، شیوا خنیاگر، مانا عمویی، بهزاد جعفری، بهزاد اشکان، عصمت‌الملوگ قجر، غلامرضا عسکری


منبع: سینمای ما



ویدیو مرتبط :
حامد بهداد آواز خوانی حامد بهداد در فیلم پرتغال خونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از جمعه آواز حامد بهداد را بشنوید


سریال «مثل یک کابوس» با نام قبلی «بازگشت» به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" از جمعه –چهارم اسفند– روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

تماشا: سریال «مثل یک کابوس» با نام قبلی «بازگشت» به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" از جمعه –چهارم اسفند– روی آنتن شبکه اول سیما می رود. این سریال در باکس شبانه شبکه اول جایگزین «شوق پرواز» و «مثل شیشه» می شود. «مثل یک کابوس» قرار است از جمعه، هر شب به جز پنجشنبه شب ها از ساعت 22 از شبکه اول پخش شود و پخش آن تا نوروز ادامه داشته باشد.

«مثل یک کابوس» با بازی "محمد صادقی"، "داریوش فرهنگ"، "پریناز ایزدیار"، "بهرام ابراهیمی"، "ناصر طهماسب"، "احمد ساعتچیان"، "زهره حمیدی"، "شراره دولت آبادی"، "آرمان صورتگر"، "سارا بهرامی"، "نیما راد" و "امید منصور فلاح" یک ملودرام خانوادگی است که در 30 قسمت روایت می شود.

تهیه کننده این سریال فاطمه ثمرقندی است و موسیقی تیتراژ آن را حامد بهداد می خواند.