اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط جذب پذیرفته‌شدگان در آزمون‌ استخدامی


معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف وضعیت نیروهای استخدامی گفت: استان‌هایی که تامین اعتبار کنند برای جذب استخدامی‌ها منع قانونی ندارند.

خبرگزاری فارس: معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف وضعیت نیروهای استخدامی گفت: استان‌هایی که تامین اعتبار کنند برای جذب استخدامی‌ها منع قانونی ندارند.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در روستای فراش بهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای استخدامی، اظهار داشت: در هر استانی که مراحل قانونی برای انجام نیروهای استخدامی انجام شده، اگر استان اعتبار داشته باشد، منع قانونی ندارد و می‌تواند روند استخدام را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای رفع خسارت‌های سیل تأمین اعتبار شده یا اینکه منتظر برآورد خسارت‌های مالی هستید؟ خاطرنشان کرد: باید از منابع تنخواه کار را آغاز کنیم؛ اگرچه در سال گذشته هم برآوردی برای رفع مشکلات سیل شده، اما این برآورد هزینه باید به‌روزرسانی شود.

معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور عنوان کرد: البته منتظر این اقدام نمی‌مانیم و الان هر مقدار که لازم باشد برای رفع مشکل، تنخواه اختصاص می‌دهیم و بعد از برآورد خسارت، اعتبارات تکمیلی اعلام می‌شود.

محمدباقر نوبخت روز گذشته (جمعه) از مناطق سیل‌زده مازندران در شهرستان ساری، شهر هولار، روستای مرمت شهرستان ساری، شهرستان میاندرود، بخش گهرباران شهرستان میاندرود و روستای فراش بهشهر بازدید کرد و ساعت‌ها در منطقه فراش بهشهر به منازل اهالی روستا رفت و خسارت‌های سیل را از نزدیک مشاهده کرد و به صحبت‌های مردم سیل‌زده گوش فراداد.


ویدیو مرتبط :
دو فرصت بسیار خوب برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بخش خصوصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی تعداد 3 هزار و 183 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 از ساعت 18 امروز خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام خبر فوق افزود: پذیرفته شدگان ضرورت دارد بر اساس مفاد مندرج اطلاعیه‌ای که همراه فهرست اسامی آن‌ها روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.

ایسنا