اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شبی که رویانیان دست خالی برگشت!


مشاهده عکس العمل رویانیان به همه فهمانده بود که پروژه جدید سردار با شکست مواجه شده تا او با دست خالی و بدون توافق با مربیانی که گاه و بیگاه نامشان در خبرگزاری ها منتشر می شد یا عکس های یادگاری سردار با آنها منتشر می شد، به ایران برگردد.

تماشا: 45 دقیقه از بامداد سه شنبه گذشته بود که پرواز استانبول – تهران در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست، جایی که عکاسان منتظر شکار سوغات رویانیان از سفر ترکیه بودند: «سرمربی جدید پرسپولیس را با خود به ایران می آورم.»

اما مشاهده مدیر پرسپولیس که بدون همراهی کسی از پله برقی پایین می آمد و وارد سالن می شد، عکاس ها را بهت زده کرد. رویانیان که خود را برای مواجهه با سوال های خبرنگاران سمج و فلاش های دوربین عکاسان آماده کرده بود، در حالی که آرام و یکنواخت به کمک پله برقی وارد سالن می شد، رویش را به طرفی برگرداند و با برگه های کاغذی که در دست سعی داشت، سعی کرد تا منتظران را در تشخیص خود گمراه کند.



مشاهده عکس العمل رویانیان به همه فهمانده بود که پروژه جدید سردار با شکست مواجه شده تا او با دست خالی و بدون توافق با مربیانی که گاه و بیگاه نامشان در خبرگزاری ها منتشر می شد یا عکس های یادگاری سردار با آنها منتشر می شد، به ایران برگردد.

سردار که طعم اولین شکست را در فصل نقل و انتقالات چشیده بود، تشری هم به عکاس ها زد: «عکس نگیر آقا». کار حتی به درگیری و تهدید ضبط دوربین ها هم کشید و چه بسا اگر التماس یکی دو نفر از عکاس ها نبود، کار بیخ پیدا می کرد: «آقا، به خدا ما پرسپولیسی هستیم. دمتون گرم که حال حاجی رو گرفتین. کار ما عکاسی است دیگه».

همین تنش ها کم کم داشت از یاد عکاس ها می برد که چرا نیمه شب به فرودگاه امام رفته بودند. اما شانس با رویانیان یار نبود و نتوانست از پاسخ دادن به این سوال، قصر در برود: «پس چی شد سردار؟ چرا دست خالی؟» این سوال را هواداران و لیدرهای باشگاه پرسپولیس که پیش از سوار شدن رویانیان به ماشین، جلویش را گرفته بودند از او پرسیدند.

البته سردار هم برای فرار، پاسخی را که احتمالا پیش از نشستن هواپیما در فرودگاه در ذهنش بارها مرور کرده بود به هواداران گفت: «نکند می خواهید جلوی این خبرنگاران بگویم چه اتفاقی افتاد؟ همین ها کار ما را خراب کردند.»


ویدیو مرتبط :
دانلود انیمیشن اسکوبی دوو این قسمت - " شبی در عمارت خالی "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنفیکا دست خالی از خانه زنیت برگشت


جدال قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال با زنیت سن‌پترزیورگ با پیروزی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روسیه خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم: در اولین دیدار از شب دوم دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 20:30 امشب (چهارشنبه)، از گروه C‌ رقابت‌ها یک دیدار در روسیه برگزار شد که در آن زنیت سنت پترزبورگ برابر میهمان خود، بنفیکای پرتغال با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

تک گل این بازی را دنی در دقیقه 79 با پاسی از هالک به ثمر رساند. زنیت با سه امتیاز این بازی هفت امتیازی شد و به رده دوم جدول گروه C صعود کرد.

دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هفت دیدار دیگر پیگیری می‌شود. برنامه این بازی‌ها که به صورت همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می‌شود به شرح زیر است:

گروه A

اتلتیکومادرید – المپیاکوس
مالمو – یوونتوس

گروه B

بازل – رئال مادرید
لودوگورتس رازگراد – لیورپول

گروه C

بایرلورکوزن – موناکو

گروه D

اندرلشت – گالاتاسرای
آرسنال – بورسیا دورتموند