اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سری جدید"قهوه تلخ" 10 اردیبهشت می آید


مجموعه‌ی «قهوه تلخ» به كارگردانی مهران مدیری پس از 9 ماه توقف، دوباره از 10 اردیبهشت ماه در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:   مجموعه‌ی «قهوه تلخ» به كارگردانی مهران مدیری پس از 9 ماه توقف، دوباره از 10 اردیبهشت ماه در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

طبق اعلام دست‌اندركاران این پروژه، «قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود.



دست‌اندركاران این مجموعه اظهار امیدواری كردند كه؛ پس از این توقف، «قهوه تلخ» با قسمتهای جذاب و با استفاده از بازیگران جدید كه بزودی مخاطبان شاهد آن خواهند بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادی را برای مخاطبانش فراهم آورد.

« در انتهای قسمت 25 شاهد قهوه خوردن نیما و درباریان جهانگیرشاه و ورود آنان به زمان حال بودیم و در قسمت 26 كه 10 اردیبههشت ماه توزیع می‌شود، شاهد موقعیت‌های عجیب ٬ كمدی و جذابی هستیم كه در مواجه درباریان جهانگیرشاه با امكانات زندگی امروزی زمان حال بوجود می‌آید.»
         


ویدیو مرتبط :
قهوه لتس بی لوته بی همتا در جهان در چهار طعم متفاوت و جذاب قهوه تلخ، قهوه ملایم، قهوه سیاه و کاپوچینو ارائه شده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.



«قهوه تلخ» دوباره عرضه می‌شود

«قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

اعتدال:مجموعه‌ی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری پس از 9 ماه توقف، دوباره از 10 اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این پروژه، «قهوه تلخ» از 10 اردیبهشت ماه (بصورت هفتگی ) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

دست‌اندرکاران این مجموعه اظهار امیدواری کردند که؛ پس از این توقف، «قهوه تلخ» با قسمتهای جذاب و با استفاده از بازیگران جدید که بزودی مخاطبان شاهد آن خواهند بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادی را برای مخاطبانش فراهم آورد.

بنا بر این گزارش،« در انتهای قسمت 25 شاهد قهوه خوردن نیما و درباریان جهانگیرشاه و ورود آنان به زمان حال بودیم و در قسمت 26 که 10 اردیبههشت ماه توزیع می‌شود، شاهد موقعیت‌های عجیب ٬ کمدی و جذابی هستیم که در مواجه درباریان جهانگیرشاه با امکانات زندگی امروزی زمان حال بوجود می‌آید.»/اعتدال