اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سریال " گلزار" را دیرتر ببینید! + عکس


باتوجه به وقفه به وجود آمده کسانی که در انتظار دیدن نخستین سریال "محمدرضا گلزار" بودند باید چند روز دیگر هم دندان روی جگر بگذارند.

هفت صبح: در حالی که این روزها عوامل سریال «ساخت ایران» در کشور فرانسه مشغول کار هستند، هفته گذشته خبر داد که نخستین قسمت این سریال روز یکشنبه 23 بهمن ماه توزیع می شود، این خبر در حالی منتشر شد که تا پایان هفته گذشته فقط سه قسمت از مجموعه آماده پخش شده بود و این بیم وجود داشت که بعد از توزیع دو قسمت، این سریال هم به لحاظ بی نظمی در پخش به سرنوشت سریال هایی چون «قلب یخی» و «قهوه تلخ» دچار شود.



 اما یک روز قبل از موعد تعیین شده "منصور سهراب پور" یکی از تهیه کنندگان سریال  اعلام کرد که قسمت اول «ساخت ایران» با 9 روز تاخیر و از دوم اسفندماه توزیع خواهد شد.

باتوجه به وقفه به وجود آمده کسانی که در انتظار دیدن نخستین سریال "محمدرضا گلزار" بودند باید چند روز دیگر هم دندان روی جگر بگذارند.

این سریال دومین سریال ویدئویی "محمد حسین لطیفی" است که در آن علاوه بر گلزار، امین حیایی، بهنام تشکر، بهاره رهنما، فرهاد اصلانی، مهران رجبی و گوهر خیراندیش بازی دارند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // کفاشیان: نشست را دیرتر شروع کردیم تا از من عکس بگیرید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین عکس گلزار و مهناز افشار در یک سریال



اخبار,اخبار فرهنگی,مهناز افشار

 

اخبار فرهنگی - تازه‌ترین عکس گلزار و مهناز افشار در یک سریال/ بازیگران جدید به «عشق تعطیل نیست» پیوستند

حدیث میرامینی و رضا ناجی به جمع بازیگران سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین، پیش‌تولید این مجموعه كه برای پخش از شبكه نمایش خانگی آماده می‌شود مدتی‌ست آغاز شده و گروه این روزها آخرین مراحل دورخوانی برای آغاز تصویربرداری را سپری می‌کنند. علاوه بر میرامینی و ناجی، تاكنون حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار، زانیار خسروی، مهرانه مهین‌ترابی، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی و بهنوش بختیاری در «عشق تعطیل نیست» قطعی شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده این سریال هفته آینده کلید می‌خورد.

به غیر بازیگران اصلی، این سریال تعدادی بازیگر میهمان دارد كه هنگام تصویربرداری به پروژه اضافه خواهند شد. همزمان با پیش تولید نهایی، گروه صحنه «عشق تعطیل نیست» مشغول ساخت و ساز دكورهای سریال در شهرك غزالی هستند. داستان سریال جدید بیژن بیرنگ  درباره رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است كه در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند كه زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تهیه‌كنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در كارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای كارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبكه نمایش خانگی تولید می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مهناز افشار

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین