اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرمربی جدید صبای قم مشخص شد


صمد مرفاوی با قراردادی یك ساله هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت. ایسنا: صمد مرفاوی با قراردادی یك ساله هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت.

یحیی گل محمدی كه از ابتدای فصل جاری هدایت صبای قم را بر عهده داشت به دلیل ناراحتی قلبی از این تیم جدا شد و دیروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

پیش از این باشگاه صبای قم با چند گزینه از جمله حمید استیلی، پرویز مظلومی و صمد مرفاویی مذاكراتی را انجام داد اما در حالی كه به نظر می‌رسید استیلی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، صمد مرفاوی به عنوان گزینه نهائی اعلام شد و در ادامه رقابت های لیگ برتر بر روی نیمكت قمی‌ها خواهد نشست.

صمد مرفاوی سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال و مس كرمان را در كارنامه‌ دارد.



ویدیو مرتبط :
انتخاب سرمربی جدید صبای قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی صبای قم مشخص شد



اخبارمهدی تارتار سرمربی صبای قم


اخبار ورزشی - پس از پاسخ منفی دایی؛
مهدی تارتار سرمربی صبای قم شد

مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم انتخاب شد. .

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار که پیش از این هدایت تیم های راه آهن و گسترش فولاد را در اختیار داشت عصر امروز جمعه به عنوان جانشین صمد مرفاوی هدایت تیم صبای قم را برعهده گرفت. قبل از این علی دایی گزینه سرمربیگری صبا بود که به درخواست مسئولان این تیم پاسخ منفی داده بود.

اکبر غمخوار رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد.
اخبار ورزشی - مهر