اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ستایش» مرد میانسال را به کام مرگ برد!


مرد میانسال فریدونکناری پس از مشاهده سریال «ستایش» تاب این داستان دراماتیک را نیاورده و به کام مرگ فرو رفت.

خبرگزاری فارس: مرد میانسال فریدونکناری پس از مشاهده سریال «ستایش» تاب این داستان دراماتیک را نیاورده و به کام مرگ فرو رفت.

سریال «ستایش» که از داستان دراماتیک و تراژدی سنگینی برخوردار است تاثیرات منفی بسیاری بر روان مردم گذاشته است.
 
ستایش با درون‌مایه غم و اندوه فراوان خود همه اقشار جامعه را درگیر کرده است.
 
شب گذشته حین پخش سریال «ستایش» مرد میانسال فریدونکناری برابر صحنه‌های این تراژدی سنگین و غمناک تاب نیاورده و به شدت اشک غم سر داد.
 
وی که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد، دچار عارضه قلبی شد.
 
مرحوم «حسینعلی رحیمی کناری» سابقه عارضه قلبی و بستری شدن در بیمارستان را داشته و پس از این سریال جان باخت.


ویدیو مرتبط :
بی احتیاطی ۵ نفر را به کام مرگ برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آسانسور مرد ۳۸ ساله را کام مرگ کشاند



 

آسانسور مرد ۳۸ ساله را کام مرگ کشاند

 

بروز نقص فنی در سیستم کنترل آسانسور در ساختمان مسکونی پنج طبقه و بی احتیاطی یکی از ساکنان که برای برطرف کردن نقص آن اقدام کرده بود حادثه آفرید و منجر به مرگش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بروز نقص فنی در سیستم کنترل آسانسور در ساختمان پنج طبقه مسکونی در محله فلاح تهران موجب شد تا مردی ۳۸ ساله به دلیل بی احتیاطی جان خود را از دست بدهد.

بر اساس این گزارش این حادثه هنگامی رخ داد که اتاقک آسانسور به علت نقص فنی بین طبقات چهارم و پنجم ساختمان از حرکت ایستاد و یکی از ساکنان برای برطرف کردن نقص و راه اندازی اتاقک روی سقف آن رفته بود که بی احتیاطی این فرد و قطع نکردن جریان برق موجب بروز اتصالی در سیستم برق و به حرکت درآمدن اتاقک آسانسور به سمت بالا شد، اتاقک آسانسور که بدون کنترل به حرکت درآمده بود به سقف طبقه آخر برخورد کرد و باعث شد این فرد میان اتاقک آسانسور وسقف طبقه آخر ساختمان گرفتار شود و جانش را از دست بدهد.

ناصر حاجی گل افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران گفت: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با قطع کردن جریان برق آسانسور و پائین آوردن اتاقک آن فرد حادثه دیده را نیز از روی اتاقک به طبقه پائین منتقل کردند و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند که آنها نیز پس از انجام معاینات لازم مرگ وی را تائید واعلام کردند..... / خبرگزارى مهر