اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ستاره فیلم‌ «سریع و خشمگین» درگذشت


ستاره سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» در یک حادثه رانندگی از دنیا رفت.

خبرآنلاین: ستاره سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» در یک حادثه رانندگی از دنیا رفت.

 برابر با صفحه رسمی پل واکر در فیس‌بوک، او و دوستش شنبه در حالی که سوار بر یک پورشه از یک مراسم خیریه برای کمک به بازماندگان  توفان هایان در فیلیپین بازمی‌گشتند، در والنسیا در کالیفرنیا دچار سانحه و هر دو کشته شدند.



واکر که کنار راننده نشسته بود، هنگام مرگ 40 سال داشت.

هرچند صفحات رسمی واکر در توئیتر و فیس‌بوک، خبر مرگ او را در یک سانحه رانندگی تایید کردند، اما سخنگوی کلانتری شهر لس آنجلس تا لحظه تنظیم این خبر هویت دو قربانی این حادثه و علت وقوع آن را تایید نکرد.

مقامات می‌گویند ساعت 15:30 در محل وقوع حادثه در «رای کانیون لوپ» حاضر و با اتوموبیلی مواجه شدند که در آتش می‌سوخت. کلانتری گفت اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی هویت قربانیان و علت مرگ را تعیین خواهد کرد.




گفته می‌شود پورشه قرمز رنگ پس از برخورد با تیر چراغ برق آتش گرفته است

واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» (Fast and the Furious) تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت.

یونیورسال در بیانیه‌ای گفت: «پل برای 14 سال یکی ازمحبوب‌ترین و محترم‌ترین اعضای خانواده استودیوی ما بود و از دست دادن او برای ما، تمام دست‌اندرکاران فیلم‌های «سریع و خشمگین» و طرفداران بی‌شمار این مجموعه، ویرانگر است.»

از دیگر فیلم‌های واکر می‌توان به «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» اشاره کرد. او فیلم‌های «Brick Mansions»، «Vehicle 19» و درام «ساعت‌ها» را آماده نمایش دارد. فیلم آخر 13 دسامبر اکران می‌شود. (آنونس فیلم را اینجا ببینید)



پل واکر، وین دیزل و دواین جانسن در صحنه‌ای از «سریع و خشمگین 6»

واکر که متولد سپتامبر 1973 در گلندیل در کالیفرنیا بود، کار در حرفه نمایش را با حضور در فیلم‌های تبلیغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی مانند «Charles in Charge»، «رئیس چه کسی است» و «جوان و بی‌قرار» آغاز کرد.

او اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (1998) و  «Varsity Blues» تولید 1999 اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد.

واکر این اواخر در قسمت هفتم «سریع و خشمگین»‌ بازی می کرد. شباهت ماهیت مرگ او با خط داستانی سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» که در آن مسابقات اتوموبیل‌رانی خیابانی حرف اصلی را می‌زند، ترسناک است. با مرگ واکر قطعا سرنوشت فیلم هفتم و قسمت‌های بعدی «سریع و خشمگین» نامشخص است.


ویدیو مرتبط :
درگذشت پاول والکر بازیگر سری فیلم های سریع و خشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل مرگ ستاره فیلم «سریع و خشمگین»


گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی درمورد علت مرگ پل واکر ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» منتشر شد.

خبرآنلاین: گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی درمورد علت مرگ پل واکر ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» منتشر شد.

این اداره جمعه اعلام کرد پورشه مدل کاررا جی‌تی پیش از آنکه راننده ماشین کنترل آن را از دست بدهد و به یک درخت برخورد کند، بیش از 100 مایل در ساعت (‌حدود 160 کیلومتر در ساعت) سرعت داشته است.

همچنین در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی آمده که هیچ نشانی از مواد مخدر یا الکل در بدن پل واکر دیده نشده و او بر اثر جراحت‌های ناشی از ضربه و سوختگی کشته شده است.

واکر، 40 ساله، 30 نوامبر در حالی که مسافر پورشه قرمز رنگ بود، در سانتا کلاریتا دچار سانحه و کشته شد. ماشین در این حادثه در آتش سوخت. راجر روداس 38 ساله، شریک تجاری‌ واکر نیز که راننده ماشین بود، جان خود را از دست داد.

در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک آمده که وقتی راننده، کنترل ماشین را از دست می‌دهد، ماشین کمی چرخیده و ابتدا به جدول خیابان و بعد از سمت راننده به یک درخت و بعد به یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند. شدت این برخوردها باعث شده ماشین 180 درجه بچرخد. سپس ماشین از سمت مسافر به یک درخت دیگر برخورد کرده و شعله‌ور شده است.

واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت. هنگام مرگ او قسمت هفتم این مجموعه در حال تولید بود. یونیورسال پس از این اتفاق تولید دنباله بعدی را متوقف و اکران آن را تا 10 آوریل 2015 به تعویق انداخت.