اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سازنده "ماتریکس" تغییر جنسیت داد! +عکس


«لری واچوفسکی»، یکی از برادران واچوفسکی که برای ساخت فیلم «ماتریکس» شهرت دارند، طی یک عمل جراحی تغییر جنسیت داد و نام خود را «لانا واچوفسکی» گذاشت.

خبرگزاری فارس: «لری واچوفسکی»، یکی از برادران واچوفسکی که برای ساخت فیلم «ماتریکس» شهرت دارند، طی یک عمل جراحی تغییر جنسیت داد و نام خود را «لانا واچوفسکی» گذاشت.
 
برادران واچوفسکی در یک خانواده یهودی-لهستانی-آمریکایی در شیکاگو به دنیا آمدند. مادرشان پرستار و نقاش و پدرشان تاجر بود. آن‌ها دوران مدرسه را در شیکاگو به سر بردند و سپس اندی به دانشگاه امرسون بوستون و لری به دانشگاه بارد در نیویورک رفتند، اما هر دو قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه اخراج شدند. سپس آن‌ها در شیکاگو مشغول تجارت فرش و نوشتن کتاب‌های مصور شدند.

این دو برادر پس از آن به سینما روی آوردند و با کارگردانی سه گانه ماتریکس به شهرت رسیدند.
 

برادران واچوفسکی و نسخه دی‌وی‌دی فیلم ماتریکس
 


فیلم ماتریکس

«لانا» که طی یک دهه اخیر به خاطر رفتارها و نوع پوشش یکی از پرحاشیه‌ترین فیلمسازان هالیوود به شمار می‌رفت، سرانجام به طور رسمی اعلام کرد که تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز توانسته جنسیت خود را به زن تغییر دهد.
 

لری واچوفسکی قبل و بعد از تغییر جنسیت

او متذکر شده که دیگر گروه آنها را به نام «برادران واچوفسکی» صدا نکنند و آنها اکنون خواهر و برادر هستند و نام او نیز دیگر لانا نیست و لری است.   


ویدیو مرتبط :
تغییر جنسیت..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ تغییر جنسیت برای سرقت از بازیگر سینما!



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

جام نیوز: در یک اقدام عجیب، نوجوانی با تغییر چهره موفق شد خود را جای یک بازیگر زن جا بزند و حساب بانکی اش را خالی کند.

این نوجوان که «کری مارشال» نام دارد 18 ساله است و تحت یک عمل جراحی جنسیتی خود را به یک زن تبدیل کرده است.

او چندی پیش در دستبرد به خانه «کتی پرایس» بازیگر معروف، توانست کارت های حساب بانکی وی را به سرقت ببرد و با اندکی تغییر چهره از حساب بانکی وی پول برداشت کند.

اما این بازیگر تلویزیونی هنگام پرداخت هزینه خریدهایش در یک فروشگاه متوجه کاهش موجودی اش شد و اعلام سرقت کرد.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 


«کری مارشال» نیز که از همه جا بی خبر بود برای برداشت پول به بانک می رود که آنجا توسط کارمند بانک شناسایی اما موفق به فرار می شود، چندی بعد پلیس به منزل وی رفته و اورا دستگیر می کند.

او با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» خریده بود..... / jamnews.ir