اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساحلی‌بازان ایران در جمع 8 تیم برتر جهان


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قرار گرفتن در رده دوم گروه سوم برای اولین بار به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قرار گرفتن در رده دوم گروه سوم برای اولین بار به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی برزیل و سنگال از گروه سوم هفتمین دوره جام جهانی برگزار شد که در پایان قهرمان 4 دوره پیشین مسابقات توانست با نتیجه 8 بر 3 مقابل قهرمان آفریقا به برتری دست یابد.

با این نتیجه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 3 امتیاز برای اولین بار توانست به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند. ایران در 4 دوره‌ای که حضور داشته نتوانسته بود از مرحله گروهی صعود کند. شاگردان مارکو اوکتاویو در مرحله یک‌چهارم نهایی روز پنجشنبه 4 مهرماه از ساعت 10 صبح به وقت تهران با تیم فوتبال ساحلی روسیه باید رقابت کنند. برزیل هم در مرحله بعدی باید به مصاف ژاپن برود.


ویدیو مرتبط :
تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جام جهانی فوتبال ساحلی/ اولین صعود تیم ایران به جمع هشت برتر دنیا



فوتبال ساحلی ایران ,جام جهانی ,فوتبال,اولین صعود تیم فوتبال ساحلی ایران به جمع هشت برتر دنیا

جام جهانی فوتبال ساحلی/ اولین صعود تیم ایران به جمع هشت برتر دنیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اولین بار در تاریخ جام جهانی از مرحله گروهی صعود کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امروز دوشنبه (به وقت تهران) سه بر دو مغلوب اوکراین شده بود، به لطف پیروزی برزیل مقابل سنگال، توانست از مرحله گروهی صعود کند و حریف تیم روسیه در پلی‌آف شد.

تیم ایران پس از شکست چهار بر یک برابر برزیل، پیروزی پنج بر سه مقابل سنگال و شکست سه بر دو به اوکراین با 3 امتیاز پس از برزیل 9 امتیازی به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد.

نتایج گروه سوم (c) به شرح زیر است:
ایران 1 - برزیل 4
سنگال 5 - اوکراین 4
ایران 5 - سنگال 3
برزیل 4 - اوکراین 2
ایران 2 - اوکراین 3
برزیل 7 - سنگال 3

دو تیم سنگال و اوکراین هم سه امتیازی هستند اما نحوه صعود در فوتبال ساحلی بدین شکل است که نتایج تیم‌های درگیر صعود با تیم اول محاسبه نشده و در صورت امتیازهای مساوی صرفا تفاضل‌گل‌هایشان مقابل یکدیگر محاسبه می‌شود. در این شرایط تفاضل گل تیم ایران مثبت یک، اوکراین صفر و سنگال منفی یک شد. برزیل قهرمان چهار دوره جام جهانی، اوکراین تیم چهارم اروپا و سنگال قهرمان آفریقا بود./ایسنا