اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زیدان: بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد


دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید اعتراف کرد گرت بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد.

ایسنا: دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید اعتراف کرد گرت بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد.

گرت بیل سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد به رئال‌مادرید پیوست و رکورد جابه‌جایی بازیکنان را به خود اختصاص داد.

زین‌الدین زیدان اعتراف کرد که بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد. "زیزو" در گفت‌وگویی که با شبکه پلاس فرانسه داشت، ابراز کرد: 10 سال پیش با 75 میلیون یورو به رئال‌مادرید پیوستم. آن زمان گفتم که شایسته این مبلغ بالا نیستم. می‌خواهم امروز هم بگویم که بیل شایسته 100 میلیون یورو نیست البته باید این را بگویم که در این انتقال هیچ اجباری وجود نداشت. دو باشگاه بر سر رقم انتقال به توافق رسیدند و در نهایت بیل به رئال پیوست. این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. متاسفانه رقم‌های نجومی که امروزه در فصل جابه‌جایی شاهد آن هستیم، قابل درک نیست.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال‌مادرید گفت، تمام تلاش خود را می‌کند تا بیل در رئال جا بیفتد و بازی‌های زیبای خود در تاتنهام را در این تیم هم تکرار کند: "این وظیفه را دارم که به بیل کمک کنم تا بدون فشار در میدان بازی کند. او توانایی‌های خیره‌کننده‌ای دارد. او هنوز برای پیشرفت جا دارد. از اینکه چنین بازیکنی به رئال پیوست، خوشحالم. امیدوارم که بتواند در رئال هم بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد."

بیل چهارشنبه هفته گذشته برای نخستین بار در تمرین رئال حضور یافت و قرار است در بازی آینده مادریدی‌ها در لیگا به میدان برود. بیل در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش است و خود را برای بازی سه‌شنبه شب برابر صربستان آماده می‌کند.


ویدیو مرتبط :
زیدان: رونالدو و بیل در رئال می مانند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرت بیل؛ 100 میلیون یورو برای 100 دقیقه!


خبر مصدومیت عجیب و غریب گرت بیل از ناحیه کمر این روزها سوژه اصلی رسانه های اسپانیایی شده است.

 
 
 
 
  روزنامه گل: خبر مصدومیت عجیب و غریب گرت بیل از ناحیه کمر این روزها سوژه اصلی رسانه های اسپانیایی شده است. بازیکنی که با کلی سر و صدا وارد مادرید شد و لقب گرانقیمت ترین فوتبالیست دنیا را از کریس رونالدو قاپید و تنها پس از 132 دقیقه بازی برای رئال، دچار آسیب دیدگی کمر شد که در اصطلاح به آن دیسک می گویند. حالا کار به جایی کشیده شده که رئالی ها مجبور هستند به ناچار خبر عمل جراحی ستاره ولزی شان را تکذیب کنند تا جو را در مادرید آرام کنند.

انتقادات اعضای هیات مدیره باشگاه علیه سیاست های فلورنتینو پرس در این یکی، دو هفته اخیر کم بود، اخیرا هم گزارش نشریه مارکا درخصوص آسیب دیدگی شاید گرت بیل حسابی رئالی ها را تحت فشار قرار داده است. آنها اگرچه مقابل این روزنامه ایستادند و گزارش چاپ شده مبنی بر جراحی قطعی بیل را دروغی بیش ندانستند اما مارکا همچنان به سیاست های خود ادامه می دهد و دست از سر آنها برنمی دارد.

مارکا درخصوص مصدومیت گرت بیل با یک پزشک متخصص گفتگو کرده تا از این طریق باز هم قدرت رسانه ای خود را به باشگاه مادریدی نشان دهد. دکتر آولینو پاراخون معتقد بود اگر رئال از مصدومیت بیل باخبر بوده و با او در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی قرارداد امضا کرده، اشتباه بزرگی کردند: «مقامات رئال اگر با علم به اینکه گرت آسیب دیده است با این بازیکن قرارداد امضا کردند، اشتباه بزرگی مرتکب شده اند چون بحث این نوع آسیب دیدگی جداست. ما نمی توانیم بگوییم که هیچ مشکلی نیست؛ او عمل می شود و خیلی زود مهیای مسابقه می شود. بیرون زدگی دیسک کمر خیلی پیچیده است.»

دکتر آولینو از مستعدبودن بیل برای تشدید بیماریش به مارکا گفت: «وقتی یک نفر در این سن دچار چنین مشکلی می شود از نظر پزشکی نشان می دهد. بدن اودر هر زمانی آمادگی این را دارد که دوباره بیماریش را تشدید کند. این اتفاق حتی می تواند علامت بدی برای دیگر ورزشکاران باشد که بیشتر مراقب سلامت جسمانی خود باشند.»

بیل از زمان حضورش در تاتنهام در سال 2007 تاکنونبا 27 مصدومیت مختلف دست و پنجه نرم کرده است. 18 مورد آسیب دیدگی برای او از ژانویه 2011 تاکنون اتفاق افتاده است. مصدومیت هایی که باعث شده او در مجموع 74 بازی را از دست بدهد که مهمترین آن غیبت نصف و نیمه در المپیک لندن بود. او در دسامبر 2007 اولین مصدومیت مهم دوران حرفه ای اش را تجربه کرد و قوزک پایش را به تیغ جراحان سپرد؛ عملی که باقی مانده فصل را خانه نشین کرد. در ژوئن 2009 گرت زانوی چپش را عمل کرد و سه ماه هم به استراحت پرداخت.