اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان نینجا این بار در پاکستان +عکس


در حالی که شهر کراچی پاکستان هر از گاهی شاهد وقوع درگیری‌های خشونت بار است، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران زن در پلیس این کشور است.

خبرگزاری فارس: در حالی که شهر کراچی پاکستان هر از گاهی شاهد وقوع درگیری‌های خشونت بار است، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران زن در پلیس این کشور است.

 کراچی یکی از ناامن‌ترین شهرهای پاکستان است که هر روزه شاهد کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم در درگیری‌های قومی و فرقه‌‌ای است.

اما در عین حال، این شهر  قطب تجاری و  اقتصادی پاکستان محسوب می‌شود و تاجران و سرمایه داران زیادی در این شهر زندگی می‌کنند.

بنابراین تجار شهر کراچی برای حفظ امنیت خود و خانواده‌شان در این منطقه ناامن مبادرت به استخدام محافظان شخصی می‌کنند که مانورهای برگزار شده در این شهر مکان خوبی برای انتخاب محافظان است.

با این حال، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران پلیس زن در مانورها است.

در بخش ذیل می‌توانید گوشه‌هایی از مانور نیروهای پلیس که به‌تازگی در شهر کراچی پاکستان برگزار شده است را می بینید:













ویدیو مرتبط :
صحنه ازاردهنده کتک زدن زنان در خیابانهای پاکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان‌ کماندوی‌ پاکستان +عکس


پلیس شهرستان نوشَهره در ایالت مرزی شمال غربی پاکستان به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام به استخدام زنان داوطلب کرده است.

ابنا: پلیس شهرستان نوشَهره در ایالت مرزی شمال غربی پاکستان به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام به استخدام زنان داوطلب کرده است.

منابع خبری در پاکستان محل اردوگاه آموزش نظامی این زنان را در منطقه حکیم آباد شهرستان نوشهره عنوان کردند که در این اردوگاه نیروهای پلیس زن برای کسب توانایی و مهارت‌های لازم جهت شرکت در عملیات رزمی، ضدتروریستی و امداد و نجات آموزش می‌بینند.

شهرستان نوشهره جزئی از منطقه کلان‌شهری پیشاور به‌شمار می‌آید که از مناطق نسبتا ناآرام پاکستان محسوب می‌شود و گروه‌های تروریستی طالبان و سپاه صحابه شیعیان و مسلمانان زیادی را هدف ترورهای هدفمند خود قرار می‌دهند.

پلیس نوشهره اعلام کرده که «زنان کماندو» علاوه بر شرکت در عملیا‌ت‌های ضد تروریستی در زمینه جرایم مربوط به زنان نیز نقش آفرینی خواهند کرد.

به گفته پلیس نوشهره این طرح فعلا در مرحله آموزش‌های ویژه و حرفه‌ای است و این گروه از پلیس‌های زن بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه برای انجام عملیات‌های نظامی، امنیتی و امدادی در شرایط سخت، همچنین می‌توانند در مواقع وقوع فجایع انسانی و حوادث طبیعی در زمینه حفظ امنیت و امدادرسانی نقش بسزایی داشته باشند.

بی‌تفاوتی دولت پاکستان و نیز بهره‌برداری گروه‌های تروریستی از اوضاع کنونی پاکستان موجب افزایش افراط‌گرایی و کشتار شیعیان در این کشور شده است.

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر

زنان‌کماندوی‌پاکستان+تصاویر