اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان آلمان، قهرمان جام ملت های اروپا شدند


تیم ملی فوتبال زنان آلمان با پیروزی یک بر صفر برابر نروژ قهرمان جام ملت های اروپا شد.

ایسنا: تیم ملی فوتبال زنان آلمان با پیروزی یک بر صفر برابر نروژ قهرمان جام ملت های اروپا شد.

جام ملت های اروپا در فوتبال زنان در سوئد به پایان رسید و در دیدار فینال تیم ملی فوتبال زنان آلمان موفق شد با یک گل برابر نروژ به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سربرد.

تک گل آلمان در این دیدار در دقیقه 49 به ثمر رسید البته نروژ دو ضربه پنالتی را در دقایق 29 و 61 از دست داد.

در دیدار رده بندی هم سوئد میزبان در ضربات پنالتی از سد دانمارک گذشت و در جایگاه سوم قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
آلمان ۲-۱ چک؛فینال جام ملت های اروپا ۱۹۹۶

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند


تیم ملی فوتبال بانوان ژاپن با شکست استرالیا در بازی فینال جام ملت‌های آسیا جایگاه خود را به عنوان بهترین تیم فوتبال قاره کهن تثبیت کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ژاپن، قهرمان جام جهانی سال 2011 در بازی فینال جام ملت‌های زنان آسیا تیم ملی استرالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و برای اولین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این فینال پایاپای که در شهر هوشی‌مینه ویتنام برگزار شد، ایزوسا ایواشینیزو تنها گل بازی را در نیمه نخست به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی را در راه تکرار قهرمانی‌اش ناکام بگذارد.

زنان ژاپن با فتح جام ملت‌های آسیا،‌ یک جام قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات خود که پیش از این در آن کاپ قهرمانی جام جهانی 2011 آلمان و مدال نقره فوتبال المپیک 2012 دیده می‌شد، اضافه کرد.

تیم ملی ژاپن به همراه چهار تیم برتر جام ملت‌های زنان آسیا، استرالیا، چین، کره جنوبی و تایلند جواز حضور در دوره بعدی رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان را که سال آینده در کانادا برگزار می‌شود، به دست آوردند.