اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان واریز عیدی مستمری بگیران


حقوق اسفندماه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از 5 اسفند ماه در حال پرداخت است و عیدی آنها نیز از 15 اسفند ماه به حساب آنها واریز می شود.

خبرگزاری ایسنا:  حقوق اسفندماه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از 5 اسفند ماه در حال پرداخت است و عیدی آنها نیز از 15 اسفند ماه به حساب آنها واریز می شود.

 اسماعیل لله گانی عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان سازمان تامین اجتماعی، عیدی مستمری بگیران از 15 تا 24 اسفندماه و بر اساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.

وی افزود: مستمری بگیرانی که تا 15 اسفند حقوق خود را دریافت نکرده باشند، حقوق و عیدی را به صورت همزمان دریافت می کنند و افرادی که حقوق اسفند را دریافت کرده اند مبلغ عیدی به حسابشان واریز می شود.

عضو هیات مدیره تصریح کرد: بانک رفاه در راستای نهادینه کردن بانکداری اینترنتی و رفاه حال مشتریان برای تمامی مشتمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رفاه کارت همراه صادر کرده است که امیدواریم این مشتریان گرامی به منظور جلوگیری از شلوغی شعب در ایام پایانی سال حقوق و عیدی خود را از خودپردازهای بانک رفاه و یا بانک های دیگر دریافت کنند.

جدول پرداخت عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از تاریخ 15 تا 24 اسفند ماه

حروف الفبا

تاریخ روز

الف –آ –س-ش

15 اسفند و روز های بعد

ب – ص- ض

16 اسفند و روز های بعد

پ – ت – ط- ظ

17 اسفند و روز های بعد

جمعه

18 اسفند

ث – ج – ع - غ

19 اسفند و روز های بعد

ف – ق –ک - چ

20 اسفند و روز های بعد

ح – گ - ل

21 اسفند و روز های بعد

خ – م

22 اسفند و روز های بعد

د – ذ – ر – ز - ژ

23 اسفند و روز های بعد

ن – و – ه - ی

24 اسفند و روز های بعد



ویدیو مرتبط :
مخصوص مستمری بگیران کمیته امداد - درباره خمس مستمری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین‌اجتماعی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار اقتصادی  -  زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین‌اجتماعی

عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی ، بهمن ماه پرداخت می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مبلغ عیدی بزودی اعلام می شود گفت: تمام توان خود را به‌کار خواهیم بست تا عیدی مستمری‌بگیران همزمان با حقوق بهمن ماه پرداخت شود.
 
نوربخش از اجرای طرح جدید درمانی در لایحه هدفمندی یارانه ها هم خبر داد و افزود: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود درمان و کاهش هزینه ها، طرح های درمانی و بیمه ای جدیدی در لایحه هدفمندی یارانه ها به مجلس تقدیم خواهد کرد.
 
وی همچنین گفت: با تامین اعتبار، بیمارستان مرودشت در تابستان 93 به بهره برداری می رسد.

اخبار اقتصادی - واحد مرکزی خبر