اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری دور جدید مذاكرات ایران و آژانس


یک رسانه خارجی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آغاز دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در اواسط آگوست(اواخر مرداد ماه) خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک رسانه خارجی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آغاز دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در اواسط آگوست(اواخر مرداد ماه) خبر داد.

" رویترز" گزارش داد ، به گفته دیپلمات ها، دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی احتمالا در ماه آگوست خواهد بود.

 یک دیپلمات در وین گفت: با اینکه هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است، احتمالا مذاکرات بعدی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در نیمه ماه آگوست (25 مرداد) خواهد بود.

یک دیپلمات دیگر آزانس هم ضمن تایید این خبر گفت: ماه آگوست نشانه بدی برای مذاکرات نخواهد بود.

این دور مذاکره بلافاصله بعد از انتشار گزارش سه ماهه آژانس در شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران انجام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ بازرس اسبق آژانس به اتهامات آژانس علیه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اولین دور مذاكرات ایران و آمریكا



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاكرات ایران و آمریكا

 

اخبار سیاست خارجی - اولین دور از مذاكرات ایران و آمریكا امروز ساعت 14 به وقت ژنو

بر اساس این گزارش ایران و آمریكا قرار است در راستای مذاكرات ایران و كشورهای ١+ ٥ و در پی توافق های صورت گرفته در مذاكرات ظریف و اشتون در وین به مدت دو روز تا پیش از دور آتی مذاكرات ایران و ١+٥ در ٢٦ خرداد ماه در وین مذاكرات دو جانبه ای داشته باشند.

اولین دور از مذاكرات دو جانبه ایران و آمریكا روز دوشنبه ساعت ١٤ به وقت ژنو برگزار می شود.
 
به گزارش مهر، اولین دور از مذاكرات دو جانبه ایران و آمریكا كه قرار است امروز و فردا در شهر ژنو سوئیس برگزار شود ساعت ١٤ به وقت ژنو در یكی از هتل های این شهر برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش ایران و آمریكا قرار است در راستای مذاكرات ایران و كشورهای ١+ ٥ و در پی توافق های صورت گرفته در مذاكرات ظریف و اشتون در وین به مدت دو روز تا پیش از دور آتی مذاكرات ایران و ١+٥ در ٢٦ خرداد ماه در وین مذاكرات دو جانبه ای داشته باشند.
 
مذاكرات دو جانبه ایران با ٥ كشور دیگر نیز طی روزهای آتی در رم و تهران انجام می شود.
 
رئیس تیم مذاكره كننده ایران در مذاكرات دو جانبه سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه است كه مجید تخت روانچی، معاون اروپا و آمریكا وحمید بعیدی نژاد مدید كل سیاسی وزارت خارجه وی را همراهی می كنند. 
 
برنز، قائم مقام وزارت خارجه آمریكا نیز در مذاكرات دو جانبه رئیس هیات آمریكایی است كه وندی شرمن وی را همراهی می كند.
 
عراقچی درباره مذاكرات ایران و آمریكا با تأكید بر اینكه ایران تنها در موضوع هسته ای مذاكرات را انجام می دهد ، تصریح كرد:  موضوع مذاکرات با آمریکایی ها نیز هسته ای است و باید در مورد همه آنها به ویژه بحث تحریم ها تصمیم گیری شود. 

اخبار سیاست خارجی - مهر