اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی


ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی از 11 مهر ماه از طریق سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و به مدت 20 روز ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی از 11 مهر ماه از طریق سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و به مدت 20 روز ادامه دارد.

متقاضیان تا 30 مهر ماه مهلت دارنند از طریق سامانه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی به نشانی http://ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه 1393/07/01 تا 1394/07/01 است و در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی ثبت نام نماید.

دانشجویان پس از ثبت نام باید مدارک لازم را (رونوشت و اصل عقدنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت دانشجویی خود) جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتراستانی مربوطه ارائه و دفاتر نهاد نیز باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تائید یا رد ثبت نام در سایت اقدام کنند.

گفتنی است، به دانشجویان ثبت نامی امسال سه بسته آموزشی به شرح ذیل تعلق خواهد گرفت که بسته شماره یک قبل از اعزام به سفر مشهد مقدس و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد، بسته شماره 2 در زمان حضور در مشهد مقدس و درقالب کارگاههای آموزشی و بسته شماره 3 پس از پایان سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارایه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تیتراژ ثبت نام نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شریف از اول آبان ماه



 

 

ازدواج دانشجویی

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه از اول آبان با ظرفیت حدود ۱۲۰ زوج آغاز می شود.

حجت الاسلام حبیب محمدنژاد با اشاره به افزایش ازدواج های دانشجویی دانشگاه در چند سال اخیر افزود: ازدواج های دانشجویی در دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و سالانه بین ۹۰ تا ۱۱۰ نفر در سهمیه دانشگاه ثبت نام می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از زوج های دانشجو از آبان ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی با ظرفیت ۱۲۰ زوج برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدایای زوج های دانشجوی سال گذشته در حال توزیع است، یادآور شد: زوج هایی که سال گذشته ثبت نام کردند، می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به واحد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد مراجعه کرده و هدایای خود را دریافت کنند..../تحلیل:مهر