اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز به کار اتوبوس گردشگری در تهران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از آغاز به کار اتوبوس های گردشگری از ۱۵ آذر ماه به صورت نیم روزی برای شهروندان تهرانی خبر داد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام امرودی در نخستین همایش گردشگری موضوعی شهرداری تهران گفت: اتوبوس های گردشگری از ۱۵ آذر ماه به صورت نیم روزی از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و از ۱۴ ظهر الی ۱۸ فعالیت می کنند.

وی در ادامه بهترین فضا برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان را گردشگری دانست و افزود: گردشگری افسردگی را از میان می برد و موجب پر کردن اوقات فراغت می شود و فضایی پر نشاط به همراه خانواده ایجاد می کند.

امرودی ادامه داد : گردشگری تعلقات نسبت به کشور را افزایش می دهد و شهروندان تهرانی می توانند از فرصت هایی که شهرداری تهران برایشان فراهم کرده استفاده کنند.

وی در ادامه لازمه ارتقای گردشگری را مهندسی و مدیریت دانست و اظهار داشت: شهرداری تهران با برنامه ریزی مهندسی و نظارت می تواند تورهای سیاسی، مذهبی ، فرهنگی و هنری در شهر تهران تقویت کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران گردی حق شهروندان است خاطر نشان کرد: امروز تهران باغ بزرگ و مستعد گردشگری است.


ویدیو مرتبط :
راه اندازی اتوبوس گردشگری در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاد انتخابات استان تهران رسماً آغاز به کار کرد



 

 

ستاد انتخابات استان تهران از صبح امروز رسماً آغاز به کار کرد.

ستاد انتخابات استان تهران صبح امروز در مراسمی با حضور سیدصولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور، مرتضی تمدن استاندار تهران، صفرعلی برات‌لو رئیس ستاد انتخابات استان تهران، کار خود را رسما آغاز کردند.

برات‌لو درآغاز این مراسم با بیان اینکه ستاد انتخابات استان تهران دارای 8 کمیته است و از امروز آغاز به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: البته پیش زمینه فعالیت‌های ستاد انتخاباتی استان تهران از اردیبهشت ماه با تشکیل جلسات و اتاق فکر‌های متعدد فعال شده بود.

وی با بیان اینکه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران آمادگی صد در صد برای برگزاری باشکوه این انتخابات را همچون انتخابات ریاست جمهوری دهم دارند، تصریح کرد: دشمن به دنبال کاهش حداکثری مردم در انتخابات است از این رو استراتژی ما نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در استان تهران است.

به گزارش فارس، 8 کمیته ستاد انتخابات استان تهران شامل کمیته‌های پشتیبانی، امنیتی، اطلاع رسانی، امور شهرستان‌ها، آموزش، حقوقی، حراست و انفورماتیک است..../تحلیل:عصرایران