اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«زمانی برای عاشقی» در قصابی


محمد حسین لطیفی که به تازگی کارگردانی سریال دودکش را به پایان رسانده، پنج شنبه مجموعه «زمانی برای عاشقی» را برای شبکه تهران کلید زد. این سریال 10 قسمتی برای پخش در ایام محرم از شبکه تهران تدارک دیده شده.



روزنامه تماشا: محمد حسین لطیفی که به تازگی کارگردانی سریال دودکش را به پایان رسانده، پنج شنبه مجموعه «زمانی برای عاشقی» را برای شبکه تهران کلید زد. این سریال 10 قسمتی برای پخش در ایام محرم از شبکه تهران تدارک دیده شده.

فیلمنامه «زمانی برای عاشقی» که نگارش آن توسط علی اکبر محلوجیان انجام شده، روایتگر حاج مرتضی، بازار خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را متحول می کند. او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سال ها از آن غفلت کرده، بازگردد.

تصویربرداری اولین سکانس این مجموعه با بازی فرهاد قائمیان در نقش حاج مرتضی از یک قصابی در غرب تهران (سردار جنگل) شروع شد و قرار است هنرمندانی همچون علیرضا اوسیوند، نصرت میر عظیمی، کاظم هژیر آزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن و سعیده عرب به ایفای نقش بپردازند.


ویدیو مرتبط :
عاشقی جانم درد سر دارد،عاشقی کوچه ی پر خطر دارد/عاشقی باشد عجب بلایی،کی یابی از عاشقی رهایی = سید جواد ذاکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهرام رادان در یک فیلم سینمایی / «حکایت عاشقی» از چه زمانی روی پرده می‌رود



اکران فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده از 25 آذر آغاز می‌شود.

مسعود جعفری جوزانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حكایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده در نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان اکران سراسری آن را مشخص کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان در یک فیلم سینمایی



این نامه پس از آن نوشته شده که شورای صنفی نمایش، یک روزمانده به اکران «حكایت عاشق» به کارگردانی از اکران این فیلم در سینماهای کشور جلوگیری کرد.

مسعود جعفری جوزانی تهیه‌کننده این فیلم، پس از نشست با اعضای شورای صنفی نمایش در تاریخ شنبه 30 آبان ماه 1394 و مذاکره و همچنین نشست‌های مکرر با صاحبان سینماها و تلاش برای اکران مجدد فیلم، امروز شنبه 7 آذرماه جاری با ارسال نامه‌ای به شورای صنفی نمایش، کتباً به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاریخ اکران این فیلم را روز چهارشنبه 25 آذرماه 1394 اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده، شاهد اتفاقی از این دست برای هیچ فیلمی از سینمای ایران در مرحله اکران و دیگر مراحل آن نباشیم. در فیلم سینمایی «حكایت عاشقی»، بهرام رادان، قطب‌الدین صادقی، بهمن زرین‌پور، شیلان رحمانی و شوان عطوف بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان در یک فیلم سینمایی

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان در یک فیلم سینمایی

  اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان در یک فیلم سینمایی

  اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان در یک فیلم سینمایی

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین