اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلاتان: هر چه پیر می‌شوم بهتر می‌شوم!


ستاره جنجالی خط حمله پاری‌سن‌ژرمن در اظهارنظری جالب ادعا کرد نه انسان خودشیفته‌ای است و نه خودش را برتر از دیگران می‌داند.

تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ که بارها و بارها با اظهارنظرهای جنجالی خود به همه اهالی دنیای فوتبال ثابت کرده شخصیتی خودشیفته و مغرور و اعتمادبه‌نفسی مثالزدنی دارد، تاکید کرد خودش را شخصیتی خودشیفته نمی‌داند و اینکه هر چه می‌گذرد بر ارزش‌هایش افزوده می‌شود.

ایبرای 32 ساله فصل گذشته در 34 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن 30 گل به ثمر رساند تا سهمی بسزا در قهرمانی تیمش در لوشامپیونه داشته باشد و این افتخار را به ویترین افتخارات متعددش به همراه تیم‌های میلان، یوونتوس، اینتر،‌ بارسلونا و آژاکس اضافه کند. او به خبرنگاران گفت: به یاد دارم که در ابتدای حرفه‌ام مردم مرا فردی مغرور می‌دانستند. آنها می‌گفتند زلاتان آدمی مغرور و خودشیفته است اما من می‌خواهم بگویم یک آدم خود شیفته نمی‌تواند 20 جام ببرد. این لقب خودشیفته و مغرور چیزی است که رسانه‌ها به من نسبت می‌دهند و من هم مجبورم با آن مدارا کنم.

ابراهیموویچ افزود: من به نظر همه احترام می‌گذارم به خصوص به نظر فوتبالیست‌ها چون این حیطه کاری من است اما در مورد رسانه‌ها وضعیت فرق می‌کند و این چیزها ساخته ذهن رسانه‌ای‌ها است.

ابراهیموویچ در طول 18 ماه اخیر بارها با گل‌های زیبا و موثری که برای PSG‌ و تیم ملی سوئد به ثمر رسانده، خبرساز شده است، هرچند به عقیده خودش وضعیت او روزبه‌روز بهتر از این هم خواهد شد.

ابراهیموویچ تصریح کرد: من مانند یک سرکه‌ خوب هستم. هرچقدر که بمانم بهتر می‌شوم. هرچه سنم بالاتر رود کیفیت بازی‌ام بیشتر می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آرزویم هست هدایت شوم . . . بوذر و عمار ولایت شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

براد پیت در گفتگویی درباره حاصل و روش زندگی‌اش: «دارم پیر می‌شوم» /«چرا در تبلیغ یک عطر زنانه شرکت کردم؟»



عکس براد پیت, اخبار فرهنگی  و هنری

براد پیت به زودی پنجاه ساله می شود... باورش سخت است اما بازیگر جوان و خوش اندامی که بیست و یک سال پیش با بازی در نقشی کوچک در «تلما و لوئیز» نظرها را به سوی خود جلب کرده بود، در آستانه پنجاه سالگی ست و همانطور که خود نیز اذعان دارد قطعا نیمی از راه را رفته است.

پیت که دسامبر آینده پنجاه ساله خواهد شد در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس که برای تبلیغ آخرین فیلم خود، «Killing Them Softly»، انجام داده درباره ورود به کهن سالی، ایفای نقش های غیرمعمول در فیلم های سینمایی و آن تبلیغ پر سر و صدای چندی پیش برای کمپانی چنل نیز صحبت کرده است.

زمانی که از او درباره ورود به کهن سالی و این مرحله کلیدی در زندگی آینده اش سوال شد، پیت پاسخ داد: «فکر می کنم که مرحله بعدی درباره پدر بودن است. شما تنها می خواهید که حضور داشته باشید تا سامان گرفتن فرزندان خود را ببینید. اگر روزهای زیادی برایم مانده باشد، چگونه آن روزها را پر خواهم کرد؟ این سوالی است که ذره ای هم نگران آن نیستم، همانطور که قبل از این هم هیچگاه نگرانش نبوده ام.»

این بازیگر مشهور سینما که شش فرزند تنی و ناتنی از همسرش آنجلینا جولی دارد همچنین عنوان کرد که چرا طی این سالها از ایفای نقشهای مردان خوش چهره که به راحتی می توانسته آن ها را بازی کند شانه خالی کرده و به جای آن بر روی فیلمهای شخصیت محوری چون «مورد عجیب بنجامین باتن» (در نقش بنجامین باتن) و «حرامزاده های بی آبرو» ( در نقش ستوان آلدو رِینِ قاتل نازی ها) و غیره تمرکز کرده است:

« در اواخر دهه نود میلادی برایم آشکار شد که نقشهای اصلی بسیاری بودند که می توانستند مرا درگیر خود کنند و برای همیشه در آنها کلیشه شوم. اما سرمایه هایی چون زمان و اندیشه وجود دارند و من می خواستم داستانهایی را پیدا کنم که بیشتر برایم شخصی باشند و آنها را باور داشته باشم تا بتوانم چیزی منحصر به فرد به آن ها اضافه کنم.»

عکس براد پیت, اخبار فرهنگی  و هنری

براد پیت چندی پیش در تبلیغی برای یک عطر زنانه کمپانی چنل ظاهر شد که با حاشیه و انتقاد و تمسخر فراوانی همراه بود، و او در آن عبارت هایی انتخابی چون «جهان می چرخد و ما همراه آن می چرخیم. برنامه ها ناپدید می شوند. رویاها کنترل را در دست می گیرند. اما هر جا که بروم، شما هم آنجا خواهید بود.» ایراد می کرد. پیت در همین ارتباط گفت که آن تبلیغ صرفا یکی از فرصت هایی بوده که ممکن است در آینده نصیبش نشود: «دارم پیر می شوم و این شاید آخرین باری بود که توانستم چنین کاری را انجام دهم.»

منبع:caffecinema.com