اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریبری: مطمئنم توپ طلا باید به من برسد


فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، مطمئن است که به دلیل بازی هایی که در سال 2013 برای باواریایی ها به نمایش گذاشت، می تواند برنده توپ طلای امسال باشد.

سایت گل: فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، مطمئن است که به دلیل بازی هایی که در سال 2013 برای باواریایی ها به نمایش گذاشت، می تواند برنده توپ طلای امسال باشد.

 فهرست 5 نامزد نهایی توپ طلا به زودی اعلام خواهد شد و انتظار می رود که ریبری یکی از گزینه های نهایی باشد. او فصل گذشته با بایرن به یک سه گانه تاریخی رسید و بسیاری حتی او را شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلا امسال می دانند.

او به نشریه فرانسوی لوموند گفت:" من نگرانی ای ندارم؛ به خودم اطمینان دارم؛ چون هر کاری می توانستم انجام دادم.

اگر به بازی های من در تمام طول سال نگاه کنید، متوجه می شوید که سرنوشت ساز بوده ام. شاید در هر بازی گل نزده باشم اما خط دفاعی حریف را به هم ریخته ام.

تا اینجای سال 2013، من هیچ ناکامی ای نداشتم. در تمام طول سال با تیم ملی و باشگاهم به موفقیت رسیدم.

آنچه ما با بایرن فصل گذشته انجام دادیم، تاریخی بود."


ویدیو مرتبط :
مسی، رونالدو و ریبری، نامزد دریافت توپ طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیصر: توپ طلا باید به ریبری برسد


قیصر فوتبال آلمان، فرانک ریبری را شایسته کسب «توپ طلای» 2013 می‌داند. او می گوید اگر این جایزه به هافبک فرانسوی بایرن نرسد احساس ناامیدی خواهد کرد.

ایسنا: بهترین بازیکن جهان در سال 2013 دوشنبه همین هفته‌ مشخص خواهد شد.

فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه نامزد نهایی "توپ طلا" در سال 2013 هستند. بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که باید توپ طلا در سال 2013 به فرانک ریبری برسد.

قیصر فوتبال آلمان گفت: صادقانه بگویم چنانچه توپ طلا به ریبری نرسد شگفت زده خواهم شد و احساس ناامیدی خواهم کرد، چرا که ریبری در سال 2013 فوق‌العاده‌ بود.

او افزود: دوست دارم این جایزه به ریبری برسد، اما در صورتی که او برنده نشود به بازیکنی که توپ طلا به او می‌رسد تبریک خواهم گفت. ریبری، رونالدو و مسی بازیکنان بزرگی هستند و در این هیچ شکی وجود ندارد. سال 2013 ، سال مسی نبود، چرا که این بازیکن آرژانتینی چند بار آسیب دید. رونالدو هم هر چند از نظر فردی خوب ظاهر شد، اما نتوانست با رئال مادرید جامی را به دست آورد. بنابراین معتقدم که این جایزه باید به فرانک ریبری برسد، چرا که او با بایرن‌ خیره کننده ظاهر شد.

مراسم توپ طلا 2013 در حالی دوشنبه در شهر زوریخ سوئیس برگزار می‌شود که لیونل مسی با چهار توپ طلا رکوردار این جایزه معتبر فوتبالی به شمار می‌آید. کریستیانو رونالدو هم پیش از این یک بار زمانی که پیراهن منچستریونایتد را بر تن داشت موفق به کسب این جایزه شد، اما ریبری تاکنون افتخار دستیابی به توپ طلا را نداشته است.

هافبک فرانسوی بایرن‌ مونیخ سال رویایی را با باواریایی‌ها پشت سر گذاشت. او فصل قبل زمانی که یوپ هاینکس هدایت بایرن را داشت موفق شد با درخشش خود و ارائه بازی‌های زیبا راه را برای قهرمانی این تیم در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا فراهم کند.

این هافبک فرانسوی هم‌چنین موفق شد با بایرن قهرمانی در سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد تا نشان دهد که شایسته کسب توپ طلا در سال 2013 است. رونالدو هم هر چند با رئال مادرید نتوانست هیچ جامی را به دست آورد، اما از نظر فردی عملکرد بسیار خوبی داشت و چند رکورد را جابجا کرد. او در تیم ملی پرتغال هم بسیار خوب ظاهر شد و زمینه را برای صعود این تیم به جام جهانی برزیل فراهم کرد.

این بازیکن پرتغالی در دیدار رده بندی برابر سوئد با زدن چهار گل نشان داد که شایسته رسیدن به توپ طلا برای دومین بار در زندگی ورزشی خود است، اما سال 2013 برای لیونل مسی سال خوبی نبود، چرا که این مهاجم آرژانتینی چندین بار آسیب دید و همین مساله باعث شد تا از ترکیب آبی اناری‌ها دور افتد. هر چند مسی بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی‌ از دست داد، اما جزو سه نامزد نهایی "توپ طلا " قرار گرفت. بسیاری معتقدند که مسی در سال 2013 شانس کمی برای کسب توپ طلا دارد، اما در این میان افرادی هستند که معتقدند مسی با وجود دوری چند هفته‌ای از مستطیل سبز شایسته توپ طلای 2013 است. رونالدو و روماریو از جمله کسانی هستند که چنین نظری دارند.