اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رکورددار مشروبات الکلی در جهان اسلام


رسانه های مراکشی با انتشار گزارش هایی در مورد صنعت تولید مشروبات الکلی در این کشور، از رسمی و قانونی شدن تولید مشروبات الکلی در این کشور اسلامی خبر دادند.

شیعه آنلاین: رسانه های مراکشی با انتشار گزارش هایی در مورد صنعت تولید مشروبات الکلی در این کشور، از رسمی و قانونی شدن تولید مشروبات الکلی در این کشور اسلامی خبر دادند.

در همین حال وزارت بهداشت مراکش اعلام کرد که بررسی های انجام شده نشان می دهد شهروندان مراکشی بیش از اینکه شیر مصرف کنند، مشروبات الکلی مصرف می کنند.

بدین ترتیب مراکش رکورددار مصرف مشروبات الکلی در میان کشورهای عربی و اسلامی به شمار می رود.

بر اساس گزارشی که خبرگزاری رویترز در مورد صنعت مشروب سازی و نیز مصرف مشروبات الکلی در جهان عرب منتشر کرد، شهروندان مراکشی سالانه 131 میلیون لیتر مشروبات الکلی مصرف می کنند.

گفتنی است، مراکش علاوه بر اینکه بزرگ ترین مصرف کننده مشروبات الکلی در جهان عرب است، بزرگ ترین صادر کننده این محصول در جهان عرب نیز به شمار می رود.

بر اساس آمار رسمی اعلام شده در مراکش، بیش از 37 هزار هکتار زمین مخصوص کاشت انگور برای تولید مشروبات الکلی در این کشور وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
فروش زیرکانه مشروبات الکلی | دلستر ایرانی با طعم مشروبات الکلی؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعامل و همكاری علمای اسلام و مسیحیت برای ایجاد شرایط عادلانه در جهان



 

 

تعامل و همكاری علمای اسلام و مسیحیت برای ایجاد شرایط عادلانه در جهان

 

رییس جمهور هنگام دریافت پیام پاپ مطرح كرد:

تعامل و همكاری علمای اسلام و مسیحیت برای ایجاد شرایط عادلانه در جهان

تهران- رییس جمهوری گفت: علمای اسلام و مسیحیت می‌توانند دست در دست هم و با تعامل و همكاری شرایط جهان را به نفع عدالت و ظهور مصلحان آماده كنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در دیدار كاردینال ژان‌لویی فوران رییس‌شورای پاپی واتیكان با اشاره به نقش دین در زندگی انسان افزود: سعادت بشریت در تبعیت از تعلیمات انبیای الهی است و همه مشكلات بشر به خاطر دوری از این تعلیمات است.

رییس جمهور با تاكید بر اینكه دین در متن زندگی قرار دارد، گفت: امروز زمان آن است كه علمای دینی قیام كرده و با سرنگون كردن بت‌های مادی، حقیقت دین را آنگونه كه پیامبران الهی گفته‌اند،‌ در جهان منتشر كنند.

رییس شورای پاپی واتیكان نیز در این دیدار پیام پاپ رهبر كاتولیك‌های جهان را تقدیم دكتر احمدی‌نژاد كرد و گفت: مسیحیان و مسلمانان به عنوان انسان‌های دیندار باید با رفتارهای خود برای ملت‌های جهان الگو و اسوه باشند...../تحلیل:عصرایران