اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رژیم عجیب دومین فرد باهوش جهان


«ریک رونسر» دومین فرد باهوش جهان با ضریب هوشی 192 وسواس عجیبی برای حفظ سلامت خود دارد و هر روزش را با خوردن 50 قرص شروع می‌کند!

خبرگزاری ایسنا: «ریک رونسر» دومین فرد باهوش جهان با ضریب هوشی 192 وسواس عجیبی برای حفظ سلامت خود دارد و هر روزش را با خوردن 50 قرص شروع می‌کند!

در حالیکه ضریب هوشی متوسط افراد 100 است، این مرد با ضریب هوشی 192 یک نابغه محسوب می‌شود. اما این نابغه اعتقاد عجیبی به قرص‌ها و مکمل‌های دارویی دارد. این در حالی است که این مکمل‌ها تقریبا بدون نظارت عرضه می‌شوند و ممکن است محتوی ترکیبات غیرمجاز یا مواردی خلاف آنچه که روی بسته بندی آنها ذکر شده باشند و در نتیجه ممکن است به جای فایده حتی خطرناک باشند. با این حال این مضرات احتمالی «رونسر» را از خوردن این مکمل‌ها منصرف نمی‌کند. رونسر با وسواس عجیب خود برای حفظ سلامتی همچنین روزانه به پنج باشگاه مختلف می‌رود.

 رونسر فهرستی از مکمل‌هایی را که هر روز مصرف می‌کند، منتشر کرده است. در این فهرست نام مکمل‌هایی نظیر کپسول روغن ماهی امگا3، نصف قرص آسپرین در روز، قرص متفورمین، گلوکوزامین و کندراتین، ویتامین D3، ویتامین C، ویتامین E همراه با سلنیوم و گامای E، کلسیم و ویتامین K به چشم می‌خورند.


ویدیو مرتبط :
باهوش ترین حیوانات جهان.عجیب..! HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟ +عکس


از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۱۵ است، فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.

خبرگزاری برنا: از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۱۵ است، فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.
 
ویلیام جیم سایدیس، باهوش ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا صحبت کند و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد شود.

سایدیس در سال ۱۸۹۸ در آمریکا به دنیا آمد و در سن ۴۶ سالگی نیز از دنیا رفت.
 


او توانایی خارق العاده ای در یادگیری ریاضیات و زبان داشت. اولین بار به خاطر رشد مغزی زود هنگام نامش بر سر زبان ها افتاد و بعدها به خاطر تمرکز بر روی ذهنش به شهرت رسید اما در نهایت خود را از انظار عمومی دور کرد و از ریاضیات هم دلزده شد ریاضیات نیز عقب کشید و با چندین نام مستعار مطلب می نوشت.

 از دیگر ویژگی ها او این است که می توانست در ۱۸ ماهگی نیویورک تایمز بخواند و در ۸ سالگی به ۸ زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت.

 
ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان های نابغه بین ۱۵۵ تا ۲۰۰ است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش ترین های دنیا را شکسته است.

 برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را ۱۸۰ تخمین می زنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان گذار شرکت نرم افزاری مایکروسافت نیز ۱۶۰ است.