اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان جواب کری‌خوانی فتح‌الله‌‎زاده را داد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات و کری‌خوانی‌های مدیرعامل استقلال گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست و فتح‌الله‌زاده هم تازه جوان شده است.

تسنیم: محمد رویانیان در مورد بیانیه‌ باشگاه نفت تهران در اعتراض به داوری بازی با پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه نفت حق دارد، چون طرفداران میلیونی دارد و تحت فشار است و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند! البته یکسری ارتباط هم بین باشگاه نفت و فدراسیون فوتبال وجود دارد.

وی درباره ناراحتی مایلی‌کهن از اینکه نامش در جشن پرسپولیس 50 سالگی پرسپولیس برده نشده، عنوان کرد: نام و تصاویر آقای مایلی‌کهن در جشن نشان داده شد. ما آرزو داشتیم مایلی‌کهن در جشن پرسپولیس حضور داشته باشد. مایلی‌کهن درست می‌گوید او یکی از بزرگان و پایه‌های پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات و کری‌خوانی‌های فتح‌الله‌زاده گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست و فتح‌الله‌زاده هم تازه جوان شده! اما من و فتح‌الله‌زاده باید کاری کنیم تا دربی جذاب‌تر شود و نباید فشار را روی بازیکنان زیاد کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت توصیه‌ای به او شده تا دربی مساوی شود، تاکید کرد: نه، واقعاً چنین توصیه‌ای به من نشده، شما ببینید در این چند سال هم استقلال ما را شکست داده و هم ما آن پیروزی معروف 2-3 را داشتیم. اگر بازی هم مساوی ‌می‌شود به خاطر فشار روانی است که قبل از دربی به بازیکنان وارد می‌کنیم. اگر اینطور نباشد دربی جذاب‌تر می‌شود. ترس از شکست باعث تساوی در دربی می‌شود.

وی درباره جلسه شب گذشته با 3 نفر از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: واقعاً جلسه خوبی بود و حسینی، بنگر و نوری خستگی را از تن من بیرون آوردند. این 3 نفر نشان دادند بزرگان پرسپولیس هستند و شخصیت بزرگی دارند. فقط امیدوارم بازیکنان کم سن و سال هم از آنها یاد بگیرند و دیگر مصاحبه نکنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در جلسه با بازیکنان این تیم چه مباحثی مطرح شد، گفت: با حسینی، بنگر و نوری خوش و بش و کمی هم شوخی کردیم،‌ البته طبیعتاً درمورد مسائل مالی هم صحبت شد و خودم هم این مورد را پیش کشیدم اما واقعاً مسائل مالی جزیی از جلسه بود.

رویانیان تاکید کرد: به بازیکنان گفته‌ام تا دربی صحبت نکنند و آنها را ممنوع‌المصاحبه کرد‌ه‌ام.


ویدیو مرتبط :
رویانیان و فتح الله زاده در کنار هم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده جواب کری رویانیان را داد!


علی فتح الله زاده حاضر نیست حتی یک گام از رویانیان در کری خوانی عقب بیفتد. او در جواب رویانیان می گوید مهاجم بازی می کند تا میلانی ها را 6 تایی کند.

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده حاضر نیست حتی یک گام از رویانیان در کری خوانی عقب بیفتد. او در جواب رویانیان می گوید مهاجم بازی می کند تا میلانی ها را 6 تایی کند.

علی فتح الله زاده برای کری های همراه با شوخی رویانیان جواب هایی همراه با شوخی دارد . او می گوید با اینکه گلر خیلی خوبی است اما اگر برای پرسپولیس بازی کند فقط حاضر است خط حمله بایستد و در پست مهاجم بازی کند.

او از کری رویانیان شروع می کند و می گوید:« ممنون از لطف سردار و علی پروین که مرا پرسپولیسی بدانند و دعوتم کنند اما اگر قرار باشد برای پرسپولیس بازی کنم ، فقط در خط حمله بازی می کنم. علی پروین وقتی قرار باشد از بین من و رویانیان یکی را برای دروازه انتخاب کند ، بدون شک می رود به سراغ رویانیان که استیل خوبی دارد و اگر توی دروازه دراز بکشد ، تمام گل را پر می کند. پس او توی دروازه می ایستد و من می روم خط حمله.»

او درباره اینکه رویانیان گفته می ترسد حاجی توی گل پرسپولیس ، این تیم را 6 تایی کند ، می گوید:« خدا را شکر همه می دانند من چه گلر سر پنجه ای هستم. اگر توی دروازه باشم ، گل بخور نیستم. دی کانیو که هیچ چی ، شوچنکو و فان باستن هم نمی توانستند در روزهای اوج شان بهمن گل بزنند. ولی برای پرسپولیس فقط فوروارد بازی می کنم که میلانی ها را 6 تایی شان کنم. دروازه هم با سردار البته به شرطی که مثل بار قبل که از بازیکن نونهال شان لایی خورد ، گل بد نخورد!»

او با خنده ادامه می دهد:« ماشاالله سردار هرچه اسم بازیکن ایتالیایی سرشناس بلد بوده را در لیست مسافران میلان آورده است. البته من هم امیدوارم همه این ها به تهران بیایند اما می ترسم در نهایت شرایط طوری شود که 11 نفر هم نشوند و از من به عنوان یک مدیر بین المللی که بازیکن به ایتالیا ترانسفر کرده دعوت کنند برای شان بازی کنم. هرچند خیال سردار راحت من به خاطر عرق ملی حاضر نیستم جلوی نماینده ایران بازی کنم. ولی جدای از شوخی امیدوارم این بازی با شکوه زیادی برگزار شود و خستگی این همه زحمت از تن سردار خارج شود. من او را درک می کنم چون مشکلات مان مشابه هم است.»

مدیر استقلال درباره شرایط مالی تیمش هم می گوید:« ما هم مثل پرسپولیسی ها هستیم. یا مثل باقی تیم ها. یک مقدار پول دادیم. یک مقدار هم ندادیم. به قول سردار ما که عابر بانک نیستیم فقط پول بپردازیم. داریم تلاش می کنیم. اما خیال هواداران راحت. ملی پوشان را نگه می داریم. دو بازیکن هم به جمع مان اضافه می شوند تا تکمیل شویم.»

او دو بازیکن جدید تیمش را اینگونه معرفی می کند:« با لطف مدیریت باشگاه سایپا به توافق رسیدیم که مجید غلام نژاد به تیم مان بیاید. این اتفاق در دو روز آینده اتفاق خواهد افتاد. یک بازیکن برزیلی هم در خط هافبک پسندیدیم که باید به ایران بیاید تا درباره او تصمیم گیری نهایی و توافق انجام بشود. با آمدن این دو بازیکن دیگر تیم مان تکمیل می شود.»

فتح الله زاده درباره حرف های لاوره که در مصاحبه با رسانه های خارجی گفته استقلالی ها پاسپورتش را نمی دهند گفت:« معلوم است که پاسپورتش را نمی دهیم. چرا این کار را بکنیم. او باید به باشگاه بیاید و با ما حرف بزند. نشسته در خانه و می خواهد برود شکایت هم بکند. او را بازی هم دادیم چه عملکردی داشت؟ تهدید کرده که به سفارت شان شکایت می کند. ما از این کار او هم استقبال می کنیم. او باید بیاید در باشگاه و با ما توافق کند. همین طور که نمی شود سرش را بیاندازد برود و شکایت هم بکند. ما به قدری به او پول می دهیم که برای مان بازی کرده است. اگر توافق کرد ، پاسپورتش را هم می گیرد و می رود.»

او در پایان به اطلاعات فوتبالی فتح الله زاده طعنه ای می زند و می گوید:« از وقتی تیم هایش می برد به فوتبال علاقمند شده. کم مانده با سردار بنشینند و برای ما دائره المعارف فوتبال بنویسند!البته هر کاری بکنند اطلاعات فوتبالی شان به من نمی رسد.»