اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روند مثبت شاخص کل بورس تهران


در جریان معاملات سومین روز هفته، شاخص کل بورس با رشد 35 واحدی به ارتفاع 75 هزار و966 واحد صعود کرد.

خبرگزاری مهر: در جریان معاملات سومین روز هفته، شاخص کل بورس با رشد 35 واحدی به ارتفاع 75 هزار و966 واحد صعود کرد.

تعداد 907 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 268 میلیارد تومان در 72 هزار نوبت معاملاتی امروز در بورس تهران داد و ستد شد.

در حالی که شاخص 30 شرکت بزرگ 2 واحد، آزاد شناور 190 واحد و بازار اول 46 واحد در روز جاری رشد کرد، شاخص بازار دوم 65 واحد و شاخص صنعت 67 واحد افت را تجربه کردند.

ارزش بازاری بورس همچنان در حدود 341 هزار میلیارد تومان است.


ویدیو مرتبط :
روند نزولی شاخص بورس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاخص بورس تهران مثبت شد


شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 140 واحدی به 73 هزار و 890 واحد رسید.

خبرگزاری فارس: شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 140 واحدی به 73 هزار و 890 واحد رسید.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با  افزایش 140 واحدی به 73890 واحد رسید که هلدینگ صنایع پتروشیمی خیلج فارس، پتروشیمی فن‌آوران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی،‌ سرمایه‌گذاری خوارزمی و همراه اول بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

در معاملات امروز بورس آهنگری تراکتورسازی، سرمایه‌گذاری پارس توشه و ایرانسفو پس از بازگشایی بیشترین افزایش قیمت و به دنبال آن صنایع خاک چینی، تراکتورسازی، لامیران و مس شهید باهنر بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در مقابل هم ایران خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری سایپا، فنرسازی زر، سرمایه‌گذاری رنا، لیزینگ رایان‌سایپا، فرآوری مواد معدنی و کاشی پارس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش دو واحدی به 802 واحد رسید که پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر افزایشی را داشتند.

در این بازار اوراق تسهیلات خرید مسکن در بیشترین قیمت به محدوده 98 هزار تومان رسید و اکثر این نمادها افزایش قیمت را تجربه کردند.