اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو: می خواهم دو بچه دیگر داشته باشم!


ستاره پرتغالی رئال که پدر بودن را تجربه کرده، حالا اعلام کرده که می خواهد بچه های بیشتری داشته باشد

گل: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با فرانس فوتبال درمورد زندگی شخصی اش هم صحبت کرده.

رونالدو در این باره گفته:« در حال حاضر می خواهم که پدر خوبی برای پسر دو ساله ام باشم. بعد از آن می خواهم بچه های بیشتری داشته باشم. دست کم یک یا دو بچه دیگر..ولی این موضوع به خیلی چیزها بستگی دارد.»

رونالدو: می خواهم دو بچه دیگر داشته باشم!

بدون شک یکی از این چیزها، خواسته نامزدش ایرینا شایک است که آیا در آینده به فکر گسترده تر شدن خانواده اش هست یا نه. این درحالی است که ایرینای روس، این روزها روی کارهای حرفه ای اش که فعالیت های تبلیغاتی و مدلینگ است تمرکز کرده و به دنبال آن است که در حرفه کاری اش موفقیت های بیشتری کسب کند. هرچند که او نیز پیش از این اعلام کرده بود که در آینده دوست دارد حس مادر شدن را تجربه کند.


ویدیو مرتبط :
رونالدو:من می خواهم برگی جدید در تاریخ فوتبال باشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موراي:مي‌خواهم شروعي متفاوت داشته باشم



 

 

موراي:مي‌خواهم شروعي متفاوت داشته باشمم

 

/رقابت‌هاي تنيس آزاد مادريد/

موراي: مي‌خواهم شروعي متفاوت داشته باشم

تنيسور انگليسي پيش از آغاز رقابت‌هاي تنيس آزاد مادريد اظهار داشت: فكر كردن به مراحل بالاتر رقابت‌ها برايم سودي نخواهد داشت و مي‌خواهم شروعي متفاوت با آغاز سال 2010 داشته باشم.

اندي موراي 6 عنوان قهرماني در رقابت‌هاي تنيس انفرادي در سال 2009 به دست آورد و پس از آن در مسابقات تنيس آزاد استراليا به مرحله نهايي راه يافت و مقابل راجر فدرر سوئيسي شكست خورد. پس از آن بود كه موراي عملكرد نااميد كننده‌اي از خود به نمايش گذاشت و با حضور در 5 تورنمنت بين‌المللي 5 پيروزي و 5 شكست را در كارنامه خود ثبت كرد.
موراي با بيان اينكه نمي‌تواند به مراحل بالاي رقابت‌هاي تنيس آزاد مادريد فكر كند، اظهار داشت: من بايد مسابقه اول خود را با پيروزي پشت سر بگذارم. مي‌دانم كه كار كسل كننده‌اي است اما بايد انجامش دهم. در 3 يا 4 دوره مسابقه گذشته نتوانستم از دور دوم صعود كنم يا در 2 مسابقه متوالي پيروز شوم، بنابراين نمي‌توانم در وهله اول به مراحل بعدي مسابقات فكر كنم.
موراي كه در رقابت‌هاي مادريد سيد سوم است، در دور دوم مقابل پابلو كيواس يا خوان ايگناسيو چلا به ميدان خواهد رفت.
اگر از آن مسابقه با پيروزي عبور كند، مي‌تواند مقابل سام كوئري، سيد چهاردهم مسابقات به ميدان برود كه روز يكشنبه با شكست هم‌وطن خود، جان ايسنر در فينال رقابت‌هاي تنيس آزاد صربستان اولين قهرمان آمريكايي رقابت‌هاي كلي كورت اروپا در طول 7 سال گذشته شد.
موراي در مرحله يك چهارم نهايي و قبل از ديدار در مرحله نيمه نهايي مقابل تنيسور شماره يك جهان و مدافع عنوان قهرماني راجر فدرر، ممكن است با ديويد فرر يا مارين سيليك روبرو شود.
وي گفت: فقط بايد تلاش كنم و اولين مسابقه خود را با پيروزي پشت سر بگذارم. اين بستگي به اين دارد كه ديگر شركت كنندگان چگونه بازي كنند، هرگز قابل پيش‌بيني نخواهد بود كه قرعه چگونه عمل مي‌كند.
تنيسور انگليسي خاطرناشن كرد: فقط مي‌خواهم عالي بازي كنم و تنها در اين صورت خوشحال خواهم شد. از شيوه بازي ام در رم راضي‌تر از عملكرد چند هفته پيش از آن بودم.
وي افزود: در ميامي خوب ظاهر نشدم، در مونته كارلو مأيوس شدم و در مسابقات رم بسيار بهتر بازي كردم. بنابراين فقط تلاش مي‌كنم تا بازهم عملكرد بهتري از خود به معرض نمايش بگذارم...../تحلیل:فارس