اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو: توپ طلای 2014 را هم می‌خواهم


ستاره پرتغالی رئال مادرید در آخرین واکنش خود پس از دریافت مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال گفت: سال بعد می‌خواهم برای سومین بار توپ طلا را ببرم.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید که در مراسم معرفی برترین‌های دنیای فوتبال عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 را از آن خود و دومین توپ طلای حرفه‌اش را کسب کرد، اظهار داشت: اینکه توانستم برنده توپ طلا شوم مرا بسیار خوشحال کرد و احساس غرور می‌کنم. بردن چنین جایزه باارزشی مستلزم تلاش و کار فراوان است. امیدوارم سال آینده برگردم تا سومین توپ طلای حرفه‌ام را ببرم.

رونالدوی 28 ساله افزود: اگر مردم به من رای داده‌اند، حتماً لیاقتش را داشته‌ام. مسی و ریبری هم استحقاق بردن این جایزه را داشتند اما من آن را بردم. از بردن این جایزه بسیار خوشحالم و می‌خواهم آن را با هم‌تیمی‌هایم در رئال مادرید قسمت کنم.

رونالدو که به هنگام دریافت جایزه اشک در چشمانش حلقه زده بود، در میان اظهاراتش هم چند بار احساساتی شد. او همچنین تصریح کرد: مادرم را دیدم که دارد اشک می‌ریزد. سعی کردم خودم را کنترل کنم اما نتوانستم و من هم گریه کردم. اولین توپ طلایی که بردم برایم بسیار باارزش بود اما این یکی احساسی‌تر است، چون آن را پیش چشم مادر و پسرم بردم.

مهاجم کهکشانی‌ها درباره دیگر نامزدهای دریافت توپ طلا خاطرنشان کرد: ریبری بازیکنی استثنایی است و لیاقت بردن توپ طلا را داشت. مسی هم همینطور اما این جایزه در نهایت به من تعلق گرفت.‬


ویدیو مرتبط :
رونالدو جایزه توپ طلای 2014 را برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو، بی‌ رقیب برای کسب توپ طلای 2014


یورو اسپورت کریستیانو رونالدو را تنها بازیکن شایسته دریافت توپ طلای فوتبال جهان معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: یورو اسپورت کریستیانو رونالدو را تنها بازیکن شایسته دریافت توپ طلای فوتبال جهان معرفی کرد.

کریستیانو رونالدو سال گذشته توانست بالاتر از لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شود و توپ طلا را کسب کند. درخشش این بازیکن پرتغالی در سال جاری میلادی باعث شده است تا خیلی‌ها رونالدو را برنده توپ طلای سال 2014 بدانند.

یورو اسپورت در گزارشی کریستیانو رونالدو را شایسته‌ترین بازیکن برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 میلادی انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو برای فتح سومین توپ طلای فوتبال خود رقیبی ندارد. در حالی که تقریبا سه ماه تا انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 باقی مانده است، کریستیانو رونالدو پرتغالی به درخشش خود ادامه داده است و توانسته افتخارات فردی و تیمی زیادی کسب کند و خودش را از زیر سایه لیونل مسی، رقیب همیشگی خود خارج کند. این بازیکن پرتغالی در سال 2014 رکوردهای فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته است. در صورتی که رونالدو بتواند به عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شود، تنها یک توپ طلای دیگر نیاز دارد تا به رکورد لیونل مسی برسد.

کریستیانو رونالدو در سال 2014 توانست با رئال‌مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل‌ری و سوپرکاپ اروپا برسد. او فصل گذشته توانست به عنوان برترین گلزن لیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. رونالدو با 16 گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند توانست رکورد جدیدی در این لیگ به نام خود ثبت کند و برترین گلزن تاریخ این رقابت ها در یک فصل باشد.

این مهاجم پرتغالی همچنین توانست بهترین بازیکن جهان از نظر سایت گل انتخاب شود و بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا و ارزشمندترین بازیکن لیگا انتخاب شود.

رونالدو موفق شد کفش طلای فوتبال اروپا را در سال گذشته کسب کند. این مهاجم پرتغالی در تیم ملی پرتغال توانست با رسیدن به 50 گل در رده ملی رکورد گلزنی در تیم ملی پرتغال را به نام خود ثبت کند.

کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا نیز درخشان ظاهر شده است و با 68 گل زده توانسته پس از رائول 71 گله در رده دوم قرار گیرد. با توجه به فاصله سه ماهه تا انتخاب برترین بازیکن جهان به احتمال زیاد این رکورد نیز توسط رونالدو شکسته خواهد شد و رونالدو پرتغالی به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد توماس مولر و مانوئل نویر نیز به دلیل قهرمانی در جام جهانی شانس خوبی برای رسیدن به توپ طلای فوتبال جهان داشته باشند.