اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روش فروش محصولات ایران خودرو تغییر کرد


گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تنظیم بازار و پاسخ گویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف، از ابتدای دی ماه جاری امكان ثبت نام مشتریان در طول یك ماه را فراهم كرده است.

ایکو پرس: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تنظیم بازار و پاسخ گویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف، از ابتدای دی ماه جاری امكان ثبت نام مشتریان در طول یك ماه را فراهم كرده است.     

عبداله بابایی، معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با تاكید بر رویكرد جدید در نحوه فروش محصولات شركت گفت: قبل از این به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت فروش ماهانه ایران خودرو در روزهای اول هر ماه تكمیل می شد و در روزهای بعد تا پایان ماه امكان ثبت نام و خرید برای دیگر مشتریان وجود نداشت.

وی با تاكید بر ضرورت افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخ گویی به تمامی درخواست های  آنان یادآور شد: در این راستا مقرر شد ظرفیت ثبت نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزیع شده و با این اقدام امكان تصمیم گیری مناسب تر مشتریان ایران خودرو برای خرید محصولات فراهم شود.

بابایی اظهار داشت: پس از آزاد سازی ظرفیت ها در روزهای پایانی هر ماه، امكان تكمیل ظرفیت فروش برخی خودروها قبل از اتمام آن ماه پیش بینی شده است.


ویدیو مرتبط :
محصولات جدید رنو در ایران خودرو وپارس خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر روش فروش محصولات ایران‌خودرو/ قیمت خودرو‌های داخلی در بازار



 

اخبار اقتصادی - تغییر روش فروش محصولات ایران‌خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از اعلام تغییر نحوه فروش محصولات ایران‌خودرو و اتخاذ رویکرد جدید در این بخش خبر داد.

عبدالله بابایی گفت: به‌منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف از ابتدای دی‌ماه جاری امكان ثبت‌نام مشتریان در طول یك‌ماه را فراهم كرده است.

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تاكید بر رویكرد جدید در نحوه فروش محصولات شركت اظهار کرد: قبل از این به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت فروش ماهانه ایران خودرو در روزهای اول هر ماه تكمیل می‌شد و در روزهای بعد تا پایان ماه امكان ثبت‌نام و خرید برای دیگر مشتریان وجود نداشت.

 

وی با تاكید بر ضرورت افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به تمامی درخواست‌های آنان یادآور شد: در این راستا مقرر شد ظرفیت ثبت‌نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزیع شده و با این اقدام امكان تصمیم‌گیری مناسبتر مشتریان ایران خودرو برای خرید محصولات فراهم شود.

 

بابایی اظهار کرد: پس از آزاد سازی ظرفیت‌ها در روزهای پایانی هر ماه، امكان تكمیل ظرفیت فروش برخی خودروها قبل از اتمام آن ماه پیش‌بینی شده است.

 

----------------------

 

 قیمت خودرو‌های داخلی در بازار

"اخبار,قیمت

 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد