اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی: برخی به اسم تحریم ملت را دور زدند


حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور عصر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان با اشاره به تلاش های دولت برای رفع تحریم های ظالمانه، گفت: در دوران تحریم ها، عده ای به اسم اینکه تحریم را دور بزنند، ملت و منافع مردم را دور زدند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور عصر دیروز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان با اشاره به تلاش های دولت برای رفع تحریم های ظالمانه، گفت: در دوران تحریم ها، عده ای به اسم اینکه تحریم را دور بزنند، ملت و منافع مردم را دور زدند.

رییس جمهور در آخرین روز سفرش به استان خوزستان، در نشست شورای اداری این استان با اشاره به انتقاداتی که اخیراً از سوی برخی به هیأت دولت و سیاست خارجی آن وارد شده است، گفت: برخی متوجه نیستند که رهبری نظام، نقش تعیین کننده ای در سیاست های کلی نظام دارند و اختیار برخی از امور با ایشان است و ایشان باید تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: حالا این میان یک نفر هم پیدا می شود و حرفی می زند که برای چه به غربی ها لبخند می زنید؟ البته امیدوارم حرفشان از روی حسن نیت باشد. ما لبخند می زنیم تا منجر به لبخند مردم شود. آیا نباید با تحریم های ظالمانه مبارزه کرد؟ باید با دیپلماسی مشکل را حل کرد و ما از ابزار دیپلماسی استفاده می کنیم. آیا برداشتن تحریم ها کار بدی است؟ گویی عده ای انقلابی شده اند! گر چه سوابق آنها را می دانیم و از حرف هایی که می زنند تعجب نمی کنیم.

رییس جمهور به یکی از کسانی که اخیراً به علت فساد اقتصادی و دور زدن تحریم ها بازداشت شده است، اشاره کرد و گفت: دیدید که یک نفر معرفی و سپس گرفتار شد. دیگرانی هم هستند که باید معرفی شوند.دکتر روحانی افزود: در دوران تحریم ها، عده ای به اسم اینکه تحریم را دور بزنند، ملت و منافع مردم را دور زدند.


ویدیو مرتبط :
تحریم ها روزی چند میلیون دلار به ایران ضرر زدند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی: عده ای به جای دور زدن تحریم‌ها، منافع ملی را دور زدند



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - روحانی: عده ای به جای دور زدن تحریم‌ها، منافع ملی را دور زدند

رییس جمهوری با ابراز تاسف از سوء استفاده برخی افراد از شرایط تحریم کشور گفت : عده ای مدعی بودند که می توانند تحریم ها را دور زده و آثار تحریم را از بین ببرند، اما آنها در عمل ملت و منافع ملی را دور زدند بطوریکه امروز پس گرفتن حقوق مردم از این افراد به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی»در دیدار مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مردم ایران برای حفظ آرمان هایشان در برابر فشارها ایستادگی کرده اند و می کنند، اظهار داشت: وظیفه داریم با برنامه ریزی و تدبیر، زمینه های لازم را برای کاهش مشکلات داخلی و خارجی و توسعه کشور فراهم آوریم.

وی با تاکید بر اینکه باید همه قوا و مسوولان برای حل و فصل مشکلات مردم با یکدیگر همکاری کنند، افزود: امروز وظیفه همه ماست که فشارهای ظالمانه ناشی از تحریم های ناروا علیه ملت را مرتفع کنیم تا شاهد آینده ای بهتر برای کشور باشیم.

اخبار سیاسی - عصر ایران