اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت نجف زاده از بچه های شین آبادی‌


کامران نجف زاده، سفیر وی‍ژه کودکان با اشاره به تجمع کودکان حادثه شین اباد مقابل ریاست جمهوری و همچنین تقدیر از تلاشهای جدی دولت برای رفع دغدغه های آنان گفت: گمان نمی کردم بچه های شین آباد تا امروز بحث دیه شان به درازا کشیده شود.

خبرآنلاین: کامران نجف زاده، سفیر وی‍ژه کودکان با اشاره به تجمع کودکان حادثه شین اباد مقابل ریاست جمهوری و همچنین تقدیر از تلاشهای جدی دولت برای رفع دغدغه های آنان گفت: گمان نمی کردم بچه های شین آباد تا امروز بحث دیه شان به درازا کشیده شود.

نجف زاده در این زمینه افزود: همه این پروسه در اختیار دولت نیست اما دولت پیگیر دریافت مستمری، معیشت، دریافت کامل دیه و روند درمان و تحصیلات آنها است و امیدوارم سرعت بیشتری بگیرد، پدر یکی از بچه ها می گفت دوست دارم روزی برسد که دخترم از نگاه کردن به آینه واهمه نداشته باشد.

وی در حاشیه بازدید از یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست افزود: یکی از این کودکان شین آبادی توانایی مادر بودن خود را از دست داده است. برخی پدران دانش آموزان شین آبادی در مسیر رفت و آمد به تهران و پرستاری از کودکانشان شغل خود را از دست داده اند و...

این فعال رسانه ای گفت من خودم دیدم که این بچه ها تمام تحولات پرونده شان و اخبار مربوط به آن را شبانه پای اینترنت در اتاق شان چک می کنند چرا که در زمینه جراحی پلاستیک پزشکان و جراحان حاذق زیادی داریم.


ویدیو مرتبط :
روایت نجف زاده از دهه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت «کامران نجف زاده» از قهر «مهندس غرضی» در برنامه سال تحویل



اخبار, قهر «مهندس غرضی» در برنامه سال تحویل

کامران نجف زاده مجری و خبرنگار تلویزیون که امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو را بر عهده داشت از قهر مهندس غرضی به دلیل معطل شدن در برنامه سال تحویلش خبر داد.

او در اینستاگرامش نوشت:

«آقای غرضی را دعوت کردیم برنامه تحویل سال.کمی معطل شد و عصبانی شد. رفت. شرمنده با نشاط ترین کاندیدای جهان شدیم. وقتی در کوچه پس کوچه های منیریه زیر لب زمزمه های ناجوری می کرد من روی آنتن زنده فکر می کردم چقدر سوال می شود پرسید از قیصر خونین جگر
یکهویی گفتند مهندس رفت. آب یخ روی سرم ریختند.


جناب مهندس غرضی یکی از اتفاق های خوبی بود که اتفاق نیفتاد. مثل یک گفتگوی محرمانه دیگر که گرفتیم اما لحظه آخر اجازه پخش نگرفت.»

 

اخبار فرهنگی - کافه سینما