اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت بازیگر «اشیا» از حضور در آمریکا


گلاره عباسی بازیگر فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» که این روزها در فستیوال لس آنجلس حضور دارد از استقبال ایرانیان ساکن در آمریکا و ارتباط خوبشان با این فیلم سخن گفت.

خبرگزاری مهر: گلاره عباسی بازیگر فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» که این روزها در فستیوال لس آنجلس حضور دارد از استقبال ایرانیان ساکن در آمریکا و ارتباط خوبشان با این فیلم سخن گفت.

گلاره عباسی بازیگر فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» که این روزها در فستیوال لس آنجلس حضور دارد از استقبال ایرانیان ساکن در آمریکا و ارتباط خوبشان با این فیلم سخن گفت.عباسی بازیگر فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» که این روزها به نمایندگی از این اثر سینمایی در فستیوال آسیاپاسیفیک لس آنجلس حضور یافته است به خبرنگار مهر گفت: پنجم می 2014 مصادف با 15 اردیبهشت‌ماه فیلم سینمایی «اشیا» در جشنواره آسیاپاسیفیک اکران شد و بعد از آن جلسه نقد و بررسی آن برگزار شد. خوشبختانه بسیاری از ایرانیان مقیم امریکا از این فیلم خوششان آمده بود و حس همدلی و همراهی همسایه‌ها در این فیلم را بسیار دوست داشتند.

وی ادامه داد: در فیلم «اشیا» سنت ها و فرهنگ ایرانی نشان داده شده است و لوکیشن‌هایی در کار وجود دارد که یادآور ایران است و همین مسائل برای ایرانیان خارج از کشوری که به تماشای این فیلم نشستند خوشایند بود و حس مثبتی به آنان انتقال می داد.

بازیگر فیلم سینمایی «شیار 143» با اشاره به اکران دیگری از فیلم «اشیا» در این فستیوال توضیح داد: خوشخبتانه اکران دوم نیز با استقبال زیاد ایرانی ها روبه‌رو شد. بسیاری از دوستان را ما دعوت کرده بودیم و عده ای دیگر از طریق رسانه ها پیگیر شده و به واسطه دنبال کردن اخبار به جشنواره آمده بودند.

روایت بازیگر «اشیا» از حضور در آمریکا/ این فیلم مرز جغرافیایی را شکست

عباسی نگاه خود را نسبت به فیلم «اشیا» اینگونه توصیف کرد: «اشیا» فیلمی انسانی است و با ظرافت خاصی روابط میان مردان و زنان را نشان می دهد. صادقانه است و ادعایی ندارد و به همین دلیل هم مرزبندی جغرافیایی نمی شناسد. خوشبختانه افراد غیرایرانی هم طی جشنواره با این فیلم ارتباط برقرار کردند و می گفتند با وجود این که فیلم درباره سختی ها بود اما مثل زندگی تلخ و شیرین را همراه با هم داشت و ما امید و شادی را از آن دریافت می کردیم.

عباسی در پایان تاکید کرد: خوشحالم در فیلمی بازی كردم كه به مفاهیم انسانی پرداخته است. استقبالی كه از این فیلم شد بار دیگر به من یادآوری كرد كه زبان عشق و صداقت فراتر از مرزبندی جغرافیاست.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو به نمایش درآمد. این فیلم همچنین پیش از این در جشنواره شانگهای چین نیز در بخش اصلی حضور شرکت داده شد.

گلاره عباسی، حسام بیگدلو، مهران رجبی، امیر غفارمنش، گیتی معینی، رامسین کبریتی و ... گروه بازیگران اصلی این اثر سینمایی را تشکیل می دهند.

جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک از جمله جشنواره های هنری است که هرساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه ‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، بر‌گزار می‌شود. این جشنواره که از سال ۱۹۵۴ آغاز به‌ کار کرده است، به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد


ویدیو مرتبط :
روایت بامزه امیر جعفری از بازیگر شدنش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش آمریکا



کنگره آمریکا در جلسه دیروز -شنبه- ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش این کشور را لغو کرد.به گزارش خانه ملت به نقل از رویترز، تصویب طرح لغو ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش آمریکا در جلسه شب گذشته کنگره آمریکا پیروزی بزرگی برای "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا به شمار می‌رود.

 

اوباما پیش از این وعده داده بود به این قانون که به گفته حامیان لیبرالش سیاستی منسوخ و تبعیض‌آمیز است، پایان دهد.

"رابرت گیبس" سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، این مصوبه هفته جاری برای تایید نهایی و اجرا روانه کاخ سفید و دفتر ریاست جمهوری خواهد شد.

از سوی دیگر"رابرت گیتس" وزیر دفاع آمریکا که از حامیان انجام این تغییرات بود، گفت: زنان و مردان همجنس‌باز که در ارتش این کشور مشغول خدمت هستند تا زمانی می‌توانند در ارتش حضور داشته باشند که قوانین جدید در این زمینه تصویب شود.../گزارش خانه ملت