اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه دار


یک محکوم به اعدام صبح امروز پیش از اجرای حکم، از سوی اولیاء دم از مرگ نجات یافت.

خبرگزاری ایسنا: یک محکوم به اعدام صبح امروز پیش از اجرای حکم، از سوی اولیاء دم از مرگ نجات یافت.

«الف.م» در ابتدای سال 1387 به دلیل اختلافات شخصی و با همکاری همدست خود دوست خود را به قتل رسانده بود.

وی پس از دستگیری و اعتراف به قتل، در شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر استان قم متهم ردیف اول به قصاص نفس و متهم ردیف دوم به ده سال حبس محکوم شد.

موعد اجرای حکم قصاص، 7 شهریور 92 با حضور اولیاء تعیین شد، که لحظاتی قبل از اجرای حکم اولیاء دم از انجام قصاص صرف نظر کردند و از حق خود گذشتند.


ویدیو مرتبط :
پدری که فرزندش پای چوبه دار از اعدام نجات پیدا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهایی دو محکوم به اعدام از چوبه دار


دو قاتل زندانی از قصاص نفس در زندان قزوین نجات یافتند.

روزنامه ایران: دو قاتل زندانی از قصاص نفس در زندان قزوین نجات یافتند.

محمدحسین کیامینی معاون زندان مرکزی قزوین گفت: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مددکاران اجتماعی، خانواده‌های دو تن از مقتولان اعلام رضایت کرده تا مقدمات آزادی دو زندانی محکوم به قصاص بزودی انجام گیرد.

وی بیان کرد: در یک ماه گذشته مددکاران اجتماعی با پیگیری‌های بی‌شائبه موفق به گرفتن رضایت برای 24 تن از زندانیان شده و باعث آزادی آنها شدند.

کیامینی با اشاره به خدمات مؤثر مددکاران اجتماعی در زندان، مددکاری را بازوی توانمند حوزه‌های مختلف زندانبانی از جمله قضایی و اجرای احکام برشمرد و گفت: مددکاران اجتماعی با اقدام‌های حرفه‌ای خود بسیاری از مشکلات روحی، رفتاری، خانوادگی و قضایی مددجویان را برطرف کرده و زمینه آزادی و بازگشت آنها را به جامعه فراهم می‌سازند.

معاون زندان مرکزی قزوین با تأکید بر این‌که نجات یک فرد به منزله نجات یک جامعه است، متذکر شد: لازم است در راه نجات مددجویان نادم و پشیمان از کرده خود، از تمام توان استفاده کرد.