اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا حقیقی: رویانیان برود من هم می روم


هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر رویانیان از این تیم برود، او هم از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد و به پیشنهاد اروپایی‌اش فکر می‌کند.

ایسنا: هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر رویانیان از این تیم برود، او هم از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد و به پیشنهاد اروپایی‌اش فکر می‌کند.

رضا حقیقی درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار کرد: من متاسفم که آخر بازی این گونه شد. فقط می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم. حرفی برای گفتن نداریم. ما در طول بازی از سپاهان برتر بودیم و دو بار هم از این تیم پیش افتادیم اما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. فقط می‌توانم به هواداران بگویم ببخشید، ببخشید، ببخشید.

وی ادامه داد: سپاهان در طول بازی برتری نداشت. آن‌ها روی دو اتفاق گل زدند. اگر ضربه سر محسن بنگر گل شده بود الان قهرمان بودیم. ضربات پنالتی هم که همیشه بر پایه شانس بوده است.

حقیقی درباره پنالتی که از دست داد گفت: این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و متاسفانه دیشب هم بدشانسی گریبانگیر من شد. خیلی ناراحتم. خودم هنوز شوکه‌ام. می‌خواستم طوری پنالتی را بزنم که گردان حتی اگر جهت توپ را تشخیص داد نتواند آن را بگیرد. شاید باید توپ را فنی می‌زدم.

هافبک پرسپولیس گفت: ما قهرمانی را از دست دادیم اما زندگی تمام نشده است. باید از نو شروع کنیم. وقت زیادی برای فصل بعد داریم. باید از ابتدای فصل مدعی قهرمانی باشیم. امسال فصل خوبی را سپری نکردیم اما فکر کردن زیاد به آن هم ما را عقب می‌اندازد. من به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم اما آن‌ها حداقل در این بازی برتری لازم برای قهرمان شدن را نداشتند.

حقیقی با اشاره به انتقادهایی که از رویانیان می‌شود گفت: نمی‌دانم که باخت دیشب ما به رویانیان چه ربطی دارد. مگر رویانیان باید چه کاری می‌کرد؟ اگر انتقادی هست باید به بازیکنان باشد نه به مدیرعامل باشگاه. او هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای پرسپولیس انجام داد. افرادی که امروز از رویانیان انتقاد می‌کنند، دیروز کجا بودند؟ تا دیدند پرسپولیس شکست خورده شمشیرهایشان را از رو کشیدند. این دلسوزی نیست بلکه دشمنی است. ما قبلا مدیریت افراد منتقد را هم دیده‌ایم.

وی افزود: من با صراحت می‌گویم که اگر رویانیان از پرسپولیس برود با وجود احترامی که برای هواداران قائل هستم، من هم می‌روم. مدت‌هاست که پیشنهاد دارم اما حرفی از ان نمی‌زنم. خود رویانیان هم از این موضوع آگاه است. حتی زمانی که به پرسپولیس آمدم این پیشنهاد را داشتم اما علنی نکردم. یک تیم اروپایی است که اگر رویانیان نماند، این پیشنهاد را جدی می‌گیرم و می‌روم.

هافبک پرسپولیس درباره انتقادها از گل‌محمدی هم گفت: انتقاد از گل‌محمدی مثل شوخی می‌ماند. او در 22 بازی فقط یک بار باخته است. متاسفانه برد هزار پدر و مادر دارد اما باخت بی‌پدر و مادر است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان برود، حقیقی و نوری هم می روند


محمد نوری تهدید کرده در صورت جدایی رویانیان از پرسپولیس شاید در تصمیمش برای ماندن در این باشگاه تجدید نظر کند.

روزنامه تماشا: محمد نوری تهدید کرده در صورت جدایی رویانیان از پرسپولیس شاید در تصمیمش برای ماندن در این باشگاه تجدید نظر کند. هافبک خلاق سرخپوشان به فارس گفت شایعات اخیر آرامش را از پرسپولیس گرفته است: «دوست داشتم با حضور دایی امسال با آرامش وارد مسابقات شویم اما متاسفانه همه چیز با یک خبر در اردو به هم خورده و این اصلا برای پرسپولیس خوب نیست. من هم این را اعلام می کنم که در صورت رفتن رویانیان با اجازه دایی من هم شاید تصمیم دیگری درخصوص همکاری ام با پرسپولیس بگیرم. من و چند نفر از بازیکنان هنوز قرارداد نهایی خود را امضا نکرده ایم و با توجه به صحبت ها در صورت نبودن رویانیان می توانیم تصمیم جدیدی بگیریم.»

البته نوری حرف هایش را تهدید هیئت مدیره پرسپولیس نمی دانست: «قصد تهدید و این حرف ها را ندارم اما درصورتی که تغییراتی انجام شود، به نظر من برخی بازیکنان که یکی از آنها من هستم تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت که این به نفع پرسپولیس نیست. همیشه افتخار می کنم پیراهن پرسپولیس را می پوشم اما با رویانیان خوب برخورد نکردند.»

رویانیان برود، حقیقی هم می رود!

رضا حقیقی چند ماه قبل، قرارداد عجیبی با پرسپولیس بسته است، قراردادی که می تواند پرسپولیسی ها را به دردسر بیندازد. بندی در قرارداد هافبک پرسپولیس وجود دارد مبنی بر اینکه درصورتی که رویانیان از مدیرعامل پرسپولیس برکنار شود حقیقی هم بازیکن آزاد است.

رویانیان برود، حقیقی هم می رود!

او به همین دلیل قصد دارد درصورت برکناری رویانیان با اجازه کادر فنی مسافر اروپا شود. حقیقی با تایید این خبر به فارس گفت: «این موضوع کاملا مشخص است. اگر رویانیان برکنار شود از طریق مدیر برنامه هایم این موضوع را پیگیری می کنم. خدای ناکرده به دنبال خودشیرینی و بازارگرمی نیستم اما می خواهم طبق قراردادم عمل کنم.»