اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحمتی به هر شکل ممکن بازی می‌کند


سرپرست تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان از همه نظر برای دیدار فردا آماده هستند.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان از همه نظر برای دیدار فردا آماده هستند.

میرشاد ماجدی در مورد ‌‌‌آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار مقابل اف سی سئول کره جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و تمامی بازیکنان از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و امیدوار هستیم دعای خیر مردم پشت سر ما باشد تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

ماجدی در خصوص آخرین شرایط رحمتی گفت: این بازیکن از لحاظ قوای جسمانی شرایط قوی و خوبی دارد و من مطمئن هستم به دیدار فردا خواهد رسید و دروازه‌بانی خوبی انجام خواهد داد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا تماشاگر ایرانی از این بازی استقبال می‌کند یا خیر، گفت: در جلسه هماهنگی صحبت شد که فکر می‌کنم نزدیک به 250 نفر از طرفداران ایرانی از استقلال حمایت کنند.


ویدیو مرتبط :
مرگ به بدترین شکل ممکن!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت لحظات به گران‌ترین شکل ممکن


کیفیت تصاویر این دوربین در حالت افقی بیش از 4هزار پیکسل است و قیمتی حدود 25 هزار دلار آمریکا دارد.