اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحمان رضایی هم دعوت پرسپولیس را رد کرد


رحمان رضایی مدافعی که سال ها در کالچوی ایتالیا لژیونر فوتبال ایران به حساب می آمد، چند ماهی را هم در بازگشت به ایران با پیراهن پرسپولیس به میدان آمد تا به همین دلیل یکی از مدعوین به بازی دوستانه اش سرخ و میلانی ها باشد.

 
 
 
 
  روزنامه گل: رحمان رضایی مدافعی که سال ها در کالچوی ایتالیا لژیونر فوتبال ایران به حساب می آمد، چند ماهی را هم در بازگشت به ایران با پیراهن پرسپولیس به میدان آمد تا به همین دلیل یکی از مدعوین به بازی دوستانه اش سرخ و میلانی ها باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال می گوید ترجیح می دهد فرصت بازی در این دیدار دوستانه به کسانی داده شود که چندین و چند سال خاک باشگاه پرسپولیس را خورده اند. رضایی که پیش تر حکم همکاری اش با آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس قرمزها را هم دریافت کرد توضیح می دهد که هرگز اجرای آن حکم عملی نشد و چند ماه است که با آکادمی فوتبال پیکان همکاری می کند. رحمان این را هم اضافه کرد که می شد میلانی ها را تلفنی هم به ایران آورد!

برای شرکت در بازی پیشکسوتان آ ث میلان و پرسپولیس دعوت شدی.

- دستشان درد نکند که دعوتم کردند اما من خودمرا در مقایسه با کسانی که 10-8 سال برای این تیم بازی کردند و به قول معروف استخوان خرد کرده اند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نمی دانم. به عبارت دیگر حق حضور در این بازی را برای کسانی قائل می شوم که خاک این تیم را خورده اند.

به هر حال اسم تو به عنوان یکی از حاضران در آکادمی فوتبال پرسپولیس هم مطرح شدو حکم هم گرفتی.

- اما من در آکادمی فوتبال پیکان فعالیت می کنم. زمانی آن حکم را زدند که به همان حکم هم خلاصه شد و سه، چهار ماه است که از نظر من موضوع خاتمه یافته است و من با پیکان هستم.

شاید ارتباط تو با میلانی های سابق سبب شده تا بیشتر برای حضور در مسابقه دوستانه دو تیم مد نظر قرار داشته باشی.

- اینکه من روزگاری مقابل گتوزو، مالدینی و ... بازی کرده ام یک بحث است و ارتباطم با میلانی ها بحثی دیگر.

آیا در جوش خوردن معامله بازی پرسپولیس ومیلان هم نقشی داشتی؟

- نه، کاری در این زمینه انجام ندادم، یعنی نخواستند که انجام بدهم.

می توانستی؟

- چرا که نه؟ من با مسئول پیشکسوتان میلان رفیق هستم. می شد. حتی تلفنی زمینه برگزاری این دیدار را فراهم کرد.

از این تیم میلان چقدر شناخت داری. آیا اصلا تمرین دارند.

- بله! به من گفتند سال قبل این تیم در ژاپن هم به میدان رفته است. می دانم تمریناتشان را دنبال می کنند و فوتبال 5 به 5 یا 7 به 7 خود را هرگز رها نمی کنند.


ویدیو مرتبط :
رحمان رضایی و طرف دارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارغوان رضایی دعوت فرانسوی ها را رد کرد


ارسلان رضایی مدعی شد ارغوان دخترش دعوت فدراسیون تنیس فرانسه را برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور رد کرد.

تماشا: ارسلان رضایی مدعی شد ارغوان دخترش دعوت فدراسیون تنیس فرانسه را برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور رد کرد.

ارغوان رضایی، تنیسور ایرانی الاصلی است که سال هاست در فرانسه زندگی می کند و به نام این کشور در تورنمنت های بین المللی شرکت می کند. سال پیش دعوای او و پدرش جنجال ساز شد. ارغوان در همه سال های گذشته با پدرش تمرین می کرد اما فدراسیون فرانسه ترجیح داد او مربی دیگری داشته باشد.

 به این دلیل بود که ارسلان رضایی وسط مسابقه با دخترش و مربی او درگیر شد اما جالب است که حالا او ادعا کرده فدراسیون عامل اصلی این اتفاقات بوده است.

ارغوان به تیم ملی فرانسه دعوت شد اما نرفت

او دیروز به فارس گفته بود: «مشکلاتی که فدراسیون تنیس فرانسه بین من و ارغوان به وجود آورد، باعث شد تا دخترم از این موضوع به شدت ناراحت و دلخور باشد. ارغوان به تیم ملی تنیس زنان فرانسه که قرار است ماه آینده در یک مسابقه شرکت کند. دعوت شده است.

 اما دخترم این درخواست را نپذیرفت و گفت که نمی تواند بازی کند چرا که آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را ندارد. البته این دلیل واقعی نیست. دلیل او مشکلاتی است که فدراسیون تنیس فرانسه و خبرنگاران فرانسوی برای ارغوان به وجود آوردند. پس از اینکه کاپیتان تیم ملی زنان فرانسه برای حضور ارغوان با او تماس گرفت، دخترم گفت مصدوم است و حضور در تیم ملی را نپذیرفت.»

ارسلان رضایی در حالی این ادعا را کرده که هیچ یک از سایت ها و خبرگزاری های فرانسه، خبری مبنی بر دعوت راغوان به تیم ملی فرانسه ندارند.