اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه‌اندازی اینترنت "وایرلس"برای مسافران قطار


برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راه‌‌‌آهن تهران و 7 ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت "وایرلس" راه‌اندازی شده است.

فارس:  مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به ‌آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، گفت: برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راه‌‌‌آهن تهران و 7 ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت "وایرلس" راه‌اندازی شده است.
 
عبدالعلی صاحب‌محمدی با اشاره به آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، اظهار داشت:‌ در روز ابتدایی طرح نوروزی مطابق برنامه زمان‌بندی شده تمامی قطارها از مبداء حرکت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در طول ایام نوروز حدود 2 میلیون مسافر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی جابه‌جا شوند، خاط‌رنشان کرد: هدف‌گذاری راه‌آهن ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سیر ایمن قطارها است.

مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آماده‌سازی قطارها و سالن‌های مسافری برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سالن‌های قطارها از نظر ایمنی، تهویه و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.



صاحب‌محمدی با اشاره به اینکه ایمنی سیر از مهم‌ترین دغدغه‌های راه‌آهن است، خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت‌های حمل و نقلی مورد توجه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته راه‌آهن و شرکت‌های خصوصی دست به دست یکدیگر داد‌ه‌اند تا بهترین خدمات در نوروز به مسافران ارائه شود.

صاحب‌محمدی با اشاره به توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی،‌ اضافه کرد: مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا برای ارائه پیشنهادات و گزارشات خود می‌توانند با شماره تلفن 1539 (تلفن گویا) و پیامک 3000300 با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.

* راه‌اندازی اینترنت "وایرلس" در ایستگاه راه‌آهن تهران و 7 ایستگاه دیگر

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ راه‌آهن، در ایستگاه راه‌آهن تهران و 7 ایستگاه دیگر اینترنت "وایرلس" برای رفاه حال مسافران راه‌اندازی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌ها اصلی راه‌آهن به تدریج به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز خواهند شد، خاطر‌نشان کرد:‌ همچنین تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن به تلویزیون دیجیتال مجهز شده‌‌اند.


ویدیو مرتبط :
نصب و راه اندازی اینترنت پر سرعت وایرلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسافران نوروزی در ایستگاه قطار +عکس


مسافران نوروزی در ایستگاه قطار