اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس صدا و سیما 3 تا 4 سال دیگر ابقا شود


سیروس مقدم معتقد است اگر گزینه قوی و محکمی برای مدیریت تلویزیون وجود ندارد یا اگر هست و به قوت ضرغامی نیست، بهتر است تا پرورش یک مدیر خوب، ضرغامی سه چهار سال دیگر ابقا شود.

خبرگزاری مهر: سیروس مقدم معتقد است اگر گزینه قوی و محکمی برای مدیریت تلویزیون وجود ندارد یا اگر هست و به قوت ضرغامی نیست، بهتر است تا پرورش یک مدیر خوب، ضرغامی سه چهار سال دیگر ابقا شود.

سیروس مقدم کارگردان تلویزیون که این روزها در حال پیش تولید سریال جدیدش با نام «میکائیل» است،‌ در گفتگویی در پاسخ به اینکه چه پیش‌بینی درباره تغییر مدیریت سازمان صداوسیما و رفتن عزت‌الله ضرغامی دارد، اظهار کرد: من هیچ تحلیلی ندارم اما به نظرم می‌رسد شاید راه حل صحیح و درست این باشد اگر گزینه‌های قوی و محکمی برای مدیریت تلویزیون وجود ندارد یا اگر دارد و به قوت آقای ضرغامی نیست، تمهیدات دیگری شکل بگیرد.

وی افزود: باید تهمیدی باشد تا ضرغامی بتواند سه چهار سال دیگر ابقا شود. در این فرصت یک مدیر خوب پرورانده شود تا بتواند سکان تلویزیون را به دست بگیرد. چون به شدت پست حساس، خطیر و سختی است.

این کارگردان مطرح تلویزیون تصریح کرد: به خصوص با بحران مالی که تلویزیون دارد، اداره کردن آن کار عجیب و غریبی است و دل شیر می‌خواهد.


ویدیو مرتبط :
توصیه های امام به رئیس صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه نادران خطاب به مردم تهران: از دو سال پیش در صدا و سیما ممنوع التصویرم



نامه نادران خطاب به مردم تهران:

از دو سال پیش در صدا و سیما ممنوع التصویرم

دکتر الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای خطاب به مردم تصریح کرد، یکی از مسئولان عالیرتبه صدا و سیما تلویحا اعلام نمود که شما در صدا و سیما ممنوع‌التصویر شده‌اید.

 

به گزارش الف، متن این نامه به شرح زیر است:

ملت رشید و فهمیم اسلامی

حدود دو سال پیش پس از برنامه "دیروز، امروز، فردا" که در آن به اتهامات فساد مالی برخی مسئولان اجرایی پرداخته شد، یکی از مسئولان عالیرتبه صدا و سیما که بنده به ایشان ارادت تام دارم تلویحا اعلام نمود که شما در صدا و سیما ممنوع التصویر شده اید. قبل از آن مسائلی پیش آمده بود که جدی تلقی نکرده بودم. پس از این اطلاع پیگیری شد و معلوم شد که شخص اقای ضرغامی این تصمیم را گرفته است.

 

از آنجا که رفتن یا نرفتن به صدا و سیما از منظر شخصی برای بنده اهمیتی نداشت، هیچوقت پیگیر رسانه ای شدن مسئله نشدم تا اینکه هفته گذشته همزمان با طرح بودجه ۹۱ در مجلس شورای اسلامی از طرف برنامه "نگاه ۲" شبکه ۲ سیما برای توضیح پیرامون بودجه دعوت شدم به فال نیک گرفتم و گفتم شاید ضرغامی پیام انتخابات ۱۵ اردیبهشت را دریافت کرده باشد اما وقتی جلوی ساختمان رسیدم مدیر برنامه که دست و پاچگی از رفتارش پیدا بود بهانه ای آورد به او گفتم چرا با مسئولان ذیربط هماهنگ نمی کنید. همزمان برای برنامه دیگری در همین شبکه دعوت شدم و در هر تماس به تهیه کننده محترم عرض کردم لااقل شما چک کنید تا شرمنده نشوید.

 

حتی دیشب ایشان تماس گرفت که حتما برنامه فردا را در خدمتتان هشتیم. امروز پیرو این هماهنگی عازم محل برنامه شدم و برای چندمین بار واژه زیبای "شرمنده" را شنیدم و جالب اینکه این بنده خدا اعتراف داشت که مقامات بالاتر اسم بنده را خط زده اند.

 

این چند خط را نوشتم تا شما ملت رشید و ولایی این کشور بدانید که کاری که کرده اید یک مجاهده است. من بر پیمانی که در مبارزه با مفاسد و افراد وابسته با شما و شهدا بسته ام بحول و قوه الهی خواهم ایستاد و به این محدودیت ها کمترین اعتنایی نمی کنم و متاسفم از اینکه ضرغامی مثل منی را تحمل نمی کند و ادعای چند صدایی هم دارد. لابد فهم ایشان از منافع ملی، حقوق ملت، آزادیهای مطرح در قانون اساسی، حفظ چایگاه قانونی افراد و اختیارات رئیس صدا و سیما غیر از این است.

 

من هم گلایه ای ندارم ، راه سخت و پر سنگلاخ مبارزه با فساد و مفسدین را با تمام قوا ادامه می دهد و اعتقاد دارم که حفظ نظام و خدمت به ملت و ولایت این است که مردم اعتمادشان به نهادهای حکومتی در انعکاس مطالبشان از دست ندهند و بدانند که عده ای در دفاع از حقوق ملت و مطالبات آنها ایستاده اند و هزینه می دهند.

به امید روزی که مدیر صدا وسیما این نهاد فرهنگی و رسانه ای را ملک طلق خود نداند و بیش از این رسانه ملی را به بلندگوی یک جمع خاص تبدیل نکند./الف