اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس جدید سازمان صدا و سیما منصوب شد


حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و دلسوزانه ی مهندس عزت الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا وسیما جمهوری ایران منصوب کردند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و دلسوزانه ی مهندس عزت الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا وسیما جمهوری ایران منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد.

رئیس جدید سازمان صدا و سیما منصوب شد

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمّد سرافراز دام توفیقه

با پایان یافتن دوره ی مسئولیت جناب آقای مهندس سیّد عزت الله ضرغامی که با تلاش و کوششی خستگی ناپذیر و دلسوزانه و مبتکرانه همراه بود، جنابعالی را با توجه به صلاحیتهایی که بحمدالله از آن برخوردارید و با آگاهی از تجربه طولانی مدیریتی تان در رسانه ملّی و آشنایی های گسترده تان با این مجموعه ی بزرگ و مهمّ برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.

سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، با تکیه بر فعالیت ها و برنامه های حرفه ئی پیشرفته و عمیق رسانه ای، وظیفه گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده دارد.

 مسئولیت تاریخی رسانه ملّی در مقطع کنونی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است. «عزم ملّی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی» آحاد جامعه در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی، در گرو آگاهی و معرفت عمیق و گسترده ی عمومی و نیازمند پیوند با سرچشمه های تولید فکر ناب دینی و خیل دلبستگان فرهیخته و پرانگیزه ی انقلاب اسلامی است.

سازمان صدا و سیما همچنین به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد. اهمّ راهبردهائی که انشاء الله خواهد توانست رسانه ملّی را در اجرای این مسئولیت بزرگ یاری رساند، به پیوست ابلاغ می شود.

در پایان لازم می دانم از جناب آقای مهندس ضرغامی و همکاران ایشان که توانستند رسانه ی ملّی را در دوره ی مسئولیت خود به پیشرفتی چشمگیر برسانند که بتواند در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقشی مؤثر ایفاء کند، صمیمانه تشکر کنم.

از درگاه خداوند منان توفیق جناب عالی را که مفتخر به انتساب به خانواده ی شهیدان معزّز انقلاب اسلامی می باشید در انجام این مأموریت خطیر و حساس با تکیه بر عنایات الهی خواستارم و برای شما و همکاران محترمتان دعا می کنم.

سیّد علی خامنه ای


ویدیو مرتبط :
رئیس جدید سازمان صدا و سیما را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان استاندارد: برنج‌های وارداتی آلوده نیست/ صدا و سیما از استاندارد پول نخواهد



برنج‌های وارداتی,برنج‌های وارداتی آلوده

رئیس سازمان استاندارد:
برنج‌های وارداتی آلوده نیست/ صدا و سیما از استاندارد پول نخواهد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: برنج‌های وارداتی آلوده نیست.

به گزارش فارس، نظام‌الدین برزگری در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 20 نمونه برنج وارداتی توسط سازمان استاندارد مورد آزمایش قرار گرفتند که مشخص شد این برنج ها مشکلی ندارند.

وی تاکید کرد: آلوده بودن برنج‌های وارداتی درست نیست.

برزگری همچنین در سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر غیر استاندارد بودن تولیدات برخی صنایع داخلی، گفت: نباید کلی گویی کنیم و بگوییم که تولید ما خراب است.

وی ادامه داد: مردم به دنبال تغییر هستند و در این راستا برای ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی باید حرکت کنیم تا از واردات کالاهای خارجی بی‌نیاز شویم.

وی افزایش کارایی صنایع را یکی از وظایف سازمان استاندارد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 1500 آزمایشگاه همکار با سازمان ملی استاندارد همکاری می‌کنند و بیش از 200 شرکت بازرسی فنی کالا در داخل و خارج فعال هستند.

وی در پایان از صدا و سیما خواست تا موضوع استاندارد را در همه برنامه‌ها قرار دهند و بابت آن نیز از سازمان استاندارد پولی نخواهند.

وی تاکید کرد: استاندارد شیوه زندگی مردم را تغییر می‌دهد./فارس