اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئال بدون گل خورده به فینال حذفی رسید


رئال مادرید در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا هم موفق شد تا با نتیجه 2بر صفر رقیب همشهری خود را شکست داده و برای سومین بار در 4 سال اخیر راهی فینال این رقابت ها شود.

ایسنا: رئال مادرید در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا هم موفق شد تا با نتیجه 2بر صفر رقیب همشهری خود را شکست داده و برای سومین بار در 4 سال اخیر راهی فینال این رقابت ها شود.

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا شب گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رئال‌مادرید موفق شد با برتری 2 بر صفر قاطعانه در مجموع دو دیدار با برتری 5 بر صفر برابر هم‌شهری خود آتلتیکو مادرید راهی دیدار نهایی شود.

رئالی ها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 3 ارسال ضربه آزاد از آلونسو با ضربه سر گرت بیل به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد در دقیقه 6 روی پاس ایسکو، رونالدو وارد محوطه اتلتیکو شد اما با خطای مانکیو متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ خود رونالدو پشت توپ قرار گرفت و به خوبی دروازه آرانزوبیا را باز کرد.

میزبان که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت در ادامه شکلی تهاجمی به خود گرفت. رائول گارسیا شانس باز کردن دروازه کاسیاس را داشت اما ضربه او از پشت محوطه جریمه، با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

در دقیقه 16 بازی برای اتلتیکو تمام شد؛ پاس پشت بای ایسکو به بیل و این بار خطا به روی بازیکن ولزی باعث شد تا داور مسابقه بار دیگر نقطه پنالتی را نشان دهد؛ رونالدو باز هم پشت توپ ایستاد و در همان جهت دروازه آرانزوبیا را باز کرد تا رونالدو خود و تیمش را دو گله کند.

بعد از این گل دیگر بازی جذابیتی نداشت و شاگردان آنچلوتی کاملاً کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند. در ادامه تنها اتفاقات قابل توجه بازی 3 کارت زردی بود که نصیب بازیکنان رئال مادرید شد، و خطرناک ترین صحنه برخورد کریستیانو رونالدو با مانکیو در دقایق پایانی نیمه نخست بود که مدافع اتلتیکو در نبرد هوایی به شدت با سر به زمین سقوط کرد و نگرانی هایی از بابت به وجود آمدن مشکلی در گردنش پیش آمد.

با شروع نیمه دوم 3 تعویض در بازی انجام شد؛ در تیم میزبان، دیگو ریباس و مانکیو جای خود را به آدرین و خوانفران دادند و در طرف دیگر، ناچو فرناندز جایگزین راموسی شد که خطر از دست دادن فینال برای او وجود داشت .در دقیقه 64 ضربه ایستگاهی زیبای بیل با واکنش آرانزوبیا راهی کرنر شد. 3 دقیقه بعد هم لوکا مودریچ جای خود را به کاسمیرو داد.و سپس کریستیانو رونالدو هم جای خود را به خسه داد.

دقیقه 75 ارسال کرنر خوب از گابی با ضربه سر ماریو سوارز، توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 84 هم روی حرکت تیمی خوب بازیکنان اتلتیکو، سوسا از داخل قوس محوطه با روی پا شلیکی محکم داشت که ایکر کاسیاس با واکنشی عالی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد. بدین ترتیب رئال مادرید با پیروزی 5 برصفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، برای سومین بار در 4 سال اخیر راهی فینال کوپا دل ری شد و اتلتیکو مادرید هم سومین شکست متوالی خود در هفته های اخیر را تجربه کرد. ضمن اینکه ایکر کاسیاس از ابتدای این تورنمنت تا رسیدن رئال مادرید به فینال، موفق شد تا دروازه خود را بسته نگاه دارد.

دیگر دیدار این مرحله امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود که بارسلونا در حالی برابر رئال‌سوسیداد به میدان می‌رود که در بازی رفت موفق شده است با 2 گل به برتری برسد.


ویدیو مرتبط :
گل رونالدو در فینال جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود منچستر‌سیتی به فینال جام اتحادیه/پیروزی رئال‌مادرید در جام حذفی با گلزنی بنزما



اخبار ,اخبار ورزشی, منچستر‌سیتی

 

اخبار ورزشی - صعود منچستر‌سیتی به فینال جام اتحادیه

منچسترسیتی توانست با پیروزی 9 بر صفر در مجموع دو دیدار به فینال جام اتحادیه راه یابد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن منچستر‌سیتی موفق شد با سه گل وستهام را شکست دهد تا در مجموع دو دیدار با برتری 9 بر صفر برابر این تیم به دیدار فینال راه یابد.

آلوارو نگردو که در بازی رفت هت‌تریک کرده بود، در بازی برگشت هم دو بار در دقایق 3 و 59 و سرخیو آگرو در دقیقه 24 برای هجومی‌ترین تیم این فصل لیگ انگلیس گلزنی کردند.

آخرین بار که منچستر‌سیتی موفق شده بود به فینال جام اتحادیه صعود کند به سال 1976 بر‌می‌گردد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس امشب برگزار می‌شود که در آن منچستر یونایتد این فرصت را دارد تا شکست 2 بر یک دیدار رفت خود برابر ساندرلند را جبران کند و به دیدار فینال راه یابد.

دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس قرار است 24 مارس در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شود.

 

----------------------------------


پیروزی رئال‌مادرید در جام حذفی با گلزنی بنزما

رئال‌مادرید در جام حذفی اسپانیا (کوپا‌ دل ری) موفق شد اسپانیول را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری با یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید مهمان اسپانیول بود و در نهایت با تک گل کریم بنزما موفق شد پیروزی شیرینی را به دست آورده و یک قدم به مرحله بعد نزدیک شود.

تک گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی در دقیقه 25 روی پاس آلوارو آربلوآ به ثمر رساند.

به این ترتیب روند نتایج خوب رئال مادریددر سال 2014 ادامه یافت. این تیم در سال 2014 در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده و در همه بازی‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته است.

ایکر کاسیاس نیز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این دیدار، رکورد گل نخوردن خود را به 502 دقیقه رساند. او آخرین بار در بازی برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را باز شده دید.

در ادامه رقابت های جام حذفی اسپانیا امشب (چهارشنبه) بارسلونا به دیدار لوانته می‌رود. این دو تیم این هفته در لیگ اسپانیا به مصاف هم رفتند که آن بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

اخبار ورزشی - ایسنا