اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیکتاتور بودن بهتر از همجنس گرا بودن است!


"الکساندر لوکاشنکو" طی اظهاراتی به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در اعمال تحریمهای جدید علیه بلاروس واکنش نشان داد.

مهر: رئیس جمهوری بلاروس ضمن پاسخ به اظهارات وزیر خارجه آلمان پس از اعمال تحریمهای جدید اتحادیه اروپا، از واکنش شدید کشورش در مقابل این اقدام خبر داد.

 "الکساندر لوکاشنکو" طی اظهاراتی به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در اعمال تحریمهای جدید علیه بلاروس واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه اعضای اتحادیه اروپا به دنبال تضعیف بلاروس و از بین بردن ثبات این کشور هستند آنها را تهدید به "واکنش شدید" برای مقابله با این تحریمها کرد.
 
لوکاشنکو در بخش دیگری از سخنانش و در واکنش به اظهارات اخیر "گیدو وستروله" وزیر امور خارجه آلمان که وی را "آخرین دیکتاتور اروپا" نامیده است، گفت : به نظر من دیکتاتور بودن بهتر از همجنس گرا بودن است.
    


ویدیو مرتبط :
خاطره جالب از دو همجنس گرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیکتاتور بزرگ همجنس گرا بوده است؟


تا پیش از این مدتها ادعاهایی مبنی بر همجنسگرا بودن هیتلر منتشر می شد و حال تصاویر یافت شده، ادعاهای فوق را قوت می بخشد.

آدولف هیتلر بیش از صد سال قبل، فیگور مردهای برهنه را ترسیم می کرده است.

 تا پیش از این مدتها ادعاهایی مبنی بر همجنسگرا بودن هیتلر منتشر می شد و حال تصاویر انتشار یافته، ادعاهای فوق را قوت می بخشد.

هیتلر دوست داشت با تحصیل در آکادمی هنر وین یک نقاش شود و بعد از آنکه نقاشی های وی از سوی هیأت داوران دانشگاه مورد قبول واقع نشد، نتوانست وارد آن دانشگاه شود. در نقاشی های وی مردان برهنه جایگاه ویژه ای دارند.

این نقاشی ها هم اکنون در یک مرکز مزایده انگلیسی نگهداری می شوند. حراجی میولوکس هر یک از پرتره های ترسیم شده به وسیله هیتلر را 6 هزار و 700 یورو قیمت گذاری پایه کرده است.

منبع: تابناک